Grafig på Asus
Fra : Kim Jensen

Dato : 11-01-04 14:09

På Asus A7N8X er der indbygget grafigkort GeForce4 MX. Hvor tager kortet ram
fra og hvor manget er der. Eller er det en god ide, at indkøbe et externt
skærmkort.
v.h Kim

Fra : Leony

Dato : 12-01-04 15:22

In news:VVbMb.4916$1T1.431@news.get2net.dk,
Kim Jensen <kim.jensenfjern@get2net.dk> typed:

> På Asus A7N8X er der indbygget grafigkort GeForce4 MX. Hvor tager
> kortet ram fra og hvor manget er der.

Grafikkortet får RAM fra de RAM som er installeret i maskinen.
Har du 256 MB RAM og grafikkortet bruger 64, så er der altså kun 192 MB
RAM til rådighed for styresystem, programmer osv.

> Eller er det en god ide, at indkøbe et externt skærmkort.

Hvis du er hardcore gamer, så er det en god ide.
Hvis tekstbehandler og surfer, så er der inegn grund til andet
grafikkort.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/