hjemmeside...............
Fra : HH

Dato : 11-01-04 12:59

HEYHO!!

med kæmpe hjælp fra Bufas er der billeder af min border-bandit Mille på

http://icq.homepage.dk/Henrik-Mille/mille.htm

smid endelig en kommentar herinde hvad i siger til hende.........

mange hilsner

Henrik
og border-banditten Mille

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-01-04 13:21

Hej Henrik

"HH" <hansehen@mail.teleFJERND.dk> skrev i en meddelelse

> smid endelig en kommentar herinde hvad i siger til hende.........

Smuk smuk hund, hun ser ud til at være en være bandit.................

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Holm

Dato : 11-01-04 14:50

> [...]
>

> http://icq.homepage.dk/Henrik-Mille/mille.htm
>
> smid endelig en kommentar herinde hvad i siger til hende.........

Hej Henrik !!!

Uha , hvor er det nogle dejlige billeder !
Hun er jo bare blevet så fantastisk smuk og skøn din lille Mille , hvor må I
være glade for hende .

Hun har nøjagtig dét glimt i øjnene som jeg er helt vild med , klog og lidt
udspekuleret ,...kærlig og fuld af energi og snedige påfund , alt det der
gør borderen til noget særligt !

Mange tanker og hilsener

Holm

Fra : Broegger

Dato : 11-01-04 20:23

Hej

3. nederste billede... sådan kan man bare ikke stå for sin hund (min Toller
gør det også), så er der bare dømt nusning.

En dejlig hund... hvis hendes temperament er som hun ser ud så er hun
pragtfuld.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-01-04 20:28

"HH" <hansehen@mail.teleFJERND.dk> wrote in message
> HEYHO!!

Hvor ser' hun dejlig ud!

Er hun 9 mdr. nu??

Rinnie

Fra : HH

Dato : 11-01-04 20:30

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bts8a5$2mia$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> "HH" <hansehen@mail.teleFJERND.dk> wrote in message
>
> Hvor ser' hun dejlig ud!
>
> Er hun 9 mdr. nu??

Mille er fra oktober 2002, så hun er 1 år og 3 mdr.

/Henrik

Fra : René Løweneck

Dato : 14-01-04 14:38

Hej Henrik !

"HH" <hansehen@mail.teleFJERND.dk> wrote in message
> smid endelig en kommentar herinde hvad i siger til hende.........

Hun ser da herlig ud. Der lader til at være krudt i hende. Jeg var et
øjeblik i tvivl, om det nu ikke snarere var en "flyvende hund", i stdet for
en Border Collie ))

René Løweneck
www.loweneck.dk