Udprintning af side
Fra : Tillum

Dato : 20-04-01 21:53

Hejsa, håber I kan hjælpe

Ved udprintning af www.tillum.dk/opskrift/kager/upside.html mangler en del
af den højre side, når der bliver printet ud som "stående" og det er
desværre ikke den eneste side som jeg har problemer med. Jeg har sat den
totale table til 750 px, skal den længere ned og hvilken bredde kan jeg
bruge som max. for at den stadig kan være printervenlig som "stående"???

På forhånd tak, knus og kram

Tillum

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-04-01 22:20

Tillum <tillum@mail.dk> skrev

> totale table til 750 px, skal den længere ned og
> hvilken bredde kan jeg bruge som max. for at den
> stadig kan være printervenlig som "stående"???

Lav dine tabeller i procent i stedet for pixels (i hvert fald den højre) -
så bliver de pludselig printervenlige.

> knus og kram

Tak, det var dejligt.

--
Allan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-04-01 11:47

Forudsat at intet enkelt element er bredere end ca. 580px.