Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoalbumprogram?
Fra : P V Jørgensen

Dato : 10-01-04 22:26

For ca. 2 måneder siden inversterede jeg i en Canon A80. Mængden af billeder
er ved at hobe sig op, og jeg søger nu et fotoalbumprogram, der kan hjælpe
mig med at organisere billederne.
Jeg synes det medfølgende program er for klodset og besværligt at bruge.
Jeg vil gerne gøre det rigtigt fra starten, så mit spørgsmål er: Hvilket
program vil I foreslå? (gerne gratis). På forhånd tak.

P.V. Jørgensen
pv@NOSPAMprivat.dk

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 10-01-04 23:19

"P V Jørgensen" <nospampv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil gerne gøre det rigtigt fra starten, så mit spørgsmål er: Hvilket
> program vil I foreslå? (gerne gratis). På forhånd tak.

Gratis
http://www.fototime.com/pages/ftWhatsDifferent
30 $
http://www.fototime.com/pages/features_fotoalbum_pro
m.v.h.
EA

Fra : Roy Hansen

Dato : 11-01-04 11:45

Ernst Andreasen wrote:
> "P V Jørgensen" <nospampv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Gratis
Takk for et bra tips. Dette er et godt alternativ til betalprogrammer
mvh
Roy

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 10-01-04 23:22

> [...]
> Jeg vil gerne gøre det rigtigt fra starten, så mit spørgsmål er: Hvilket
> program vil I foreslå? (gerne gratis). På forhånd tak.

Proversionen Fri i 30 dage
http://www.fototime.com/
M.v.h.
EA

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 10-01-04 23:37

Hej P.V.!

Jeg stod tidligere i denne situation. - Det er slet ikke rart!
www.Kijo.dk anbefalede mig at lave forskellige mapper om styre det på
den måde.
Hvis du kører med XP, kan du ændre filnavnene på mange filer af gangen.
De filer du har markeret kommer så til at hedde det kaldte filnavn og et
nummer.
Jeg er stadig i gang med at sætte mit system op til det, men jeg tror
det bliver nemt at arbejde.
Som jeg har arrangeret mine filer, har jeg givet dem navne efter,
hvilket motiv der er på.
DVS.: Har jeg et billede af en jæger. Lad os antage at jægeren hedder
Bjarne. Han er på jagt i Knuthenborg.
Mit filnavnet vil da blive (jæger + jagt + interesse + hobby + natur +
Bjarne + Knuthenborg (nummer))
Jeg håber dette kan hjælpe dig. - Det har i alle tilfældet hjulpet mig.

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Carsten Schack-Eriks~

Dato : 10-01-04 23:44

> [...]
> Jeg vil gerne gøre det rigtigt fra starten, så mit spørgsmål er: Hvilket
> program vil I foreslå? (gerne gratis). På forhånd tak.

Læs baggrunden for et program til organisering af billeder på
http://www.cse-it.dk/spf/historien.asp og download fra
http://www.cse-it.dk/spf/spf.htm

Mvh
Carsten Schack-Eriksen

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 11-01-04 10:11

> [...]
> Jeg vil gerne gøre det rigtigt fra starten, så mit spørgsmål er: Hvilket
> program vil I foreslå? (gerne gratis). På forhånd tak.

Adobe Photoshop Album 2.0

Koster nogle hundrede kr. men de penge er givet godt ud..
mvh
Benjamin

Fra : Tommy Hansen

Dato : 11-01-04 10:32

"Benjamin Andresen" <benjamin@ben-and.dk> skrev i en meddelelse

> Adobe Photoshop Album 2.0
>
> Koster nogle hundrede kr. men de penge er givet godt ud..
> mvh
> Benjamin

ENIG.

Holder også styr på billeder der ligger på CD'er m.m.

Mvh Tommy