Security
Fra : Thomas Mogensen

Dato : 10-01-04 21:48

Hej

Jeg vil lave en hjemmeside med brugergrupper, password etc. Det burde være
ret simpelt, ved hjælp af "Tools", "Security". Men den funktion er bare grå,
jeg synes snart jeg har været igennem alt, er der nogen der har et forslag
til hvad jeg kan gøre for at få den funktion til at være aktiv?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Thomas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-01-04 03:36

Du skal gøre det på online sitet og din udbyder skal støtte det.

Fra : kk

Dato : 11-01-04 04:15

> Du skal gøre det på online sitet og din udbyder skal støtte det.

forslag
-----------------------------------

Hmm jeg har samme problem.... men hvordan skulle man kunne redigere i den
online....selvom jeg bruger redigere knappen fra siden kommer sikkerhed ikke
frem, men forbliver sløret.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 11-01-04 11:54

Det er fordi din udbyder ikke understøtter det - subsidiært at han ikke
tilbyder FrontPage Extensions

--
ahw

Fra : Thomas Mogensen

Dato : 11-01-04 05:18

Hej

Han understøtter det og jeg har forsøgt online - men nej.....

Kan det have noget at gøre med at jeg har Frontpage 2000 og serverexstension
2000?

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 11-01-04 11:56

Hvis han understøtter FP ext. kan han have blokeret for muligheden. Det er
din udbyder, der skal aktivere den mulighed, ellers kan du ikke. Min udbyder
understøtter også FP ext., men han understøtter ikke alle ting - det er
altså noget han selv kan regulere dér. F.eks. understøtter min udbyder ikke
muligheden for at lave søgeindex (irriterende), da det tager for meget
CPU-kraft, siger han.
Min daværende understøttede så dette, men understøttede ikke mulighederne
for at man kunne gøre ret mange andre ting, og tit var siderne nede, fordi
han ikke kunne finde ud af det - hint: tiscali
--
ahw

Fra : Kristian

Dato : 13-01-04 00:11

> [...]
ikke
> muligheden for at lave søgeindex (irriterende), da det tager for meget

Er det indiskret at spørge, hvem din udbyder er?

MVH

Kristian

Fra : kk

Dato : 12-01-04 01:00

> [...]
> jeg synes snart jeg har været igennem alt, er der nogen der har et forslag
> til hvad jeg kan gøre for at få den funktion til at være aktiv?

hej Thomas...

jeg har fået en sat op og den virker fint...

gå ind på www.script.dk og søg og du vil finde flere forskellige

Fra : Thomas Mogensen

Dato : 12-01-04 21:21

Det vil jeg prøve - selvom jeg overveje at skifte Frontpage ud med
Dreamweaver.....Jeg er ved at være træt af de sk... extensions

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-01-04 23:13

Så lad være med at bruge dem.
Gør som du ville være nødt til i DW, brug ASP, PHP eller CGI i stedet.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 12-01-04 23:54

Og til en pris der ligger på mere end det firedobbelte af FP2003
Arne H. Wilstrup

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 12-01-04 23:14

Tja, har du råd, så vær's'go ' - husk Dreamweaver også kan implementeres i
FP.
Arne H. Wilstrup