flugtsikker kattesele
Fra : Tournesol

Dato : 10-01-04 19:42

Hejsa

Er der nogle der ved om der findes en riemlig flugtsikker kattesele???

Jeg har plane om at lære mine små cooner at gå i sele.

spin Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Helle Larsen

Dato : 11-01-04 06:22

> [...]
> Dk Tournesol
> www.dktournesol.dk
> Maine coon og Norske skovkatte killinger tilsalg

Desværre, så kender jeg kun H selen. Altså den med en rem om halsen og
en rem bag forbenene og så et stykke rem på ryggen, som forbinder de to
remme, og hvor der i remmen på ryggen og nærmest "bag forben remmen"
sidder et "øje", hvori man kan isætte karabinhagen til "træksnoren".
Om den er flugsikker eller ej, det ved jeg ikke. Anden gang, at jeg
prøvede den på min kat, "snirkelede" katten sig ud af halsdelen af den,
dog heldigvis EFTER at vi var kommet ind. Men alligevel !!! Muligvis
var halsdelen af remmen ikke STRAM nok. Man vil jo heller nødigt kvæle
katten, vel. Så er der jo ikke noget af det, som har noget godt
formål længere.
Jeg vil ligesom du håbe, at der FINDES en flugtsikker kattesele, måske
en som er BEDRE end H selen. Måske en slags "skjorte", at katten skal
have på ??
Findes det mon ?? I vore dag ?? Min svigerinde kan huske, at for
20 - 25 år siden, at da havde HUN en slags "skjortesele" til SIN kat.

??

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tournesol

Dato : 11-01-04 10:17

Hejsa

> Desværre, så kender jeg kun H selen.

>klip<

Jeg har også haft h seler men det tager ikke katten mange sekunder at komme
ud af den jeg har så prøvet en sele som er lidt som et 8 tal og dene r ldit
svære at komme ud af men jeg bryder mig ikke om at den kan virke nærmest som
et kvælerhalsbånd på katten men det kan man måske gøre noget ved

> Jeg vil ligesom du håbe, at der FINDES en flugtsikker kattesele, måske
> en som er BEDRE end H selen. Måske en slags "skjorte", at katten skal
> have på ??

Det sådan noget jeg fisker efter om det findes eller om man selv skal prøve
at være kreativ og måske få fremstillet en special

> Findes det mon ?? I vore dag ?? Min svigerinde kan huske, at
> for 20 - 25 år siden, at da havde HUN en slags "skjortesele" til SIN
> kat.

Aner det ikke men jeg vil meget gerne vide det

spin Henriette.
--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Tournesol

Dato : 11-01-04 12:39

Hejsa

Se denne her http://www.safkat.com/catjacket.htm
den må da være svære at slippe ud af .

Spin henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 11-01-04 17:23

On Sun, 11 Jan 2004 12:39:06 +0100, "Tournesol"
<bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Se denne her http://www.safkat.com/catjacket.htm
>den må da være svære at slippe ud af .
>
>Spin henriette.

Den ser godt nok kattesikker ud....gad vide i hvilken ende de skal
kravle ud hvis de altså vil ud *LOL*

Men prisen er så også derefter siden at man skal have den fragtet helt
fra USA

Camilla Larsen

www.sparhawk.dk

Fra : Tournesol

Dato : 12-01-04 11:50

hejsa

> Den ser godt nok kattesikker ud....gad vide i hvilken ende de skal
> kravle ud hvis de altså vil ud *LOL*

hææh ja jeg tror det bliver svært !!!!

> Men prisen er så også derefter siden at man skal have den fragtet helt
> fra USA

Ja det har jeg ikek kigget nærmer på håber så at kunne finde den i danmark
eller tyskland istedet for jege r bare ikke så godt til at søge på nettet

Spin Henriette

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Helle Larsen

Dato : 11-01-04 17:35

> Tournesol skrev:
> [...]
Hej spin henriette

Ja, den ser god ud. Skal vi to importere nogle til Danmark ??

wonn' gør vi for at få fat i dem ?? Jeg har skrevet til firmaet, og
spurgt, om de har nogle sælgere i Danmark. De har endnu ikke svaret.

Ved DU noget ??

Fra : Tournesol

Dato : 12-01-04 11:52

hejsa

> Ja, den ser god ud. Skal vi to importere nogle til Danmark ??

Jeg tror det bliver temlig dyrt

> wonn' gør vi for at få fat i dem ?? Jeg har skrevet til firmaet, og
> spurgt, om de har nogle sælgere i Danmark. De har endnu ikke svaret.

Du kan da give mig et pip når du høre fra fimaet
Du kan evt skrive til mig på min mail
tournesolkattebakke@tdcadslkattebakke.dk husk at fjerne kattebakke 2 gange

> Ved DU noget ??

Nix

Spin Henriette.

Fra : lena thiesen

Dato : 12-01-04 15:34

HUSK HUSK at når man køber noget uden for EU, det være sig i staterne
eller i Norge, så skal man betale moms/told osv... Det bliver en del
dyrere!! oveni koster det ca 150 kr som postvæsnet tager for at regne
told/moms ud!!!
Man skal bare lige havde det i baghovedet, INDEN man køber...
Kh Lena

lena thiesen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Larsen

Dato : 12-01-04 17:26

> [...]
> told/moms ud!!!
> Man skal bare lige havde det i baghovedet, INDEN man køber...

Hej Lena, tak for tippet vedrørende import. Det er dyrt det postvæsen,
synes jeg.

Hej spin henriette, ja, jeg skal nok pippe, HVIS jeg hører fra USA.

miaauu fra Helle