Min hun-perser har skæl...
Fra : Noon

Dato : 10-01-04 19:26

Hej!

For et par dage siden bemærkede jeg, at min dejlige hun-perser, Ulla,
skæller, når jeg børster hende!? Det er mest ved haleroden og er tørt
hud, der drysser af... Men hvad kan det skyldes??
Mangler hun noget i sin ernæring mon??

Vi var til sundhedstjek ved dyrlægen i tirsdags og der var ikke noget!!
Og selvfølgelig heller ingen skæl - så jeg kunne have spurgt der!!!!!

De har forresten begge begyndende blæresten... Lidt trist! Men heldigvis
fangede vi det i opløbet - ved at de peb, når de var i bakken! Og somme
tider "glemte" at aflevere det, de gik derop efter...

Men det var det skæl, vi kom fra!! :)

-Noon