Nyt kabinet - USB stik?
Fra : Anders [8000]

Dato : 10-01-04 17:43

Jeg har netop købt mig et nyt kabinet hvor der er 2 USB stik på fronten.

Mit bundort Asus A7V133 er leveret med et "eksternt" USB kort, som giver 2
ekstra pladser ved at man sætter et kort hvor ledningen så sættes i
bundkortet. Eller stikket på ledningen.

Mit spørgsmål er så:

Kan jeg tage dette stik ud, og sætte de 8 små stik i som der hører til det
nye kabinet? Vil de 2 USP porte ude på fronten så virke?

De 8 små stik hedder:

2X Ground, 2X +5V, 2X -D og 2X +D.

Her er et link til manualen:

http://shorterlink.com/?LE47KW

Er på side 41 der står noget om de USB porte.

På forhånd tak.

Mvh. Anders

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-01-04 20:47

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan jeg tage dette stik ud, og sætte de 8 små stik i som der hører til det
> nye kabinet? Vil de 2 USP porte ude på fronten så virke?

ja, det er lige til at gå til.

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 17:13

> [...]
>
> Kan jeg tage dette stik ud, og sætte de 8 små stik i som der hører til det
> nye kabinet? Vil de 2 USP porte ude på fronten så virke?

Hej Anders
Det kan du godt, pas bare på at forbinde det rigtigt..
Jeg har selv sat en fast Kortlæser i min på det stik..
mvh
Preben Larsen