Pjevs og togturen som gik godt
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 20-04-01 20:58

Hejsa

Togturen med Pjevs gik findt. Han skabte sig ikke så meget som jeg troede
han ville.
Da vi kom hjem til min mor, fandt han sit gamle sovested oppe på min mors
bogreol og sov der i mange timer.
Nogle dage senere fik han også travlt med at få sit gamle domæne tilbage, da
min søster har fået sig en ny kat Gizmo, som er meget fræk og flabet. Så når
man kom hjem kunne man ofte se på de pelstotter i gangen at de havde været
op at slåes igen. Men de blev hurdig venner, men ikke så gode venner, så de
lå og sov sammen. Men de kunne tåle hinanden.

Noget som de blev hurdig enig om, var at de lavede ballade om natten og hold
os vågne. Tosset dyr. Men nu hvor vi er kommet hjem igen, så er han bleven
megt kælen og glæder sig meget til at jeg kommer hjem fra skole. Og vil kæle
hele tiden. Hjemme hos min mor vil han ikke kæle, måske er det for at vise
over for de andre katte at han ikke er nogen kælekat.

mvh Cindie og Pjevs

citat: "Af alle Guds skabninger, er der kun en, som ikke kan gøres til slave
af snoren. Detter er katten. hvis man kunne krydse et menneske med en kat,
vil mennesket forbedres, men katten forringes." af Mark Twain