Hvad for en nummer bruge man til email?
Fra : Dan

Dato : 10-01-04 16:27

Hejsa!

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for et nummer man sender til
nå man vil sende en E-mail fra sim mobil??.....jeg har TelMore!

På forhånd tak!

Mvh
Dan

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-01-04 16:35

"Dan" wrote in message news:oRULb.1457$vA5.635@news.get2net.dk...
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for et nummer man sender til
> nå man vil sende en E-mail fra sim mobil??.....jeg har TelMore!

Så vidt jeg husker (er næsten helt sikker) så er det 200....

Hygge...
Daniel

Fra : Grethes

Dato : 10-01-04 16:42

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg husker (er næsten helt sikker) så er det 200....

Det er korrekt, har lige testet og det virker. Har selv Telmore. Men troede
faktisk ikke det mere var muligt at sende email, men er det tilsyneladende.

Hilsen
Grethe

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-01-04 16:53

"Grethes" wrote in message news:btp6pf$p3q$1@sunsite.dk...
> Det er korrekt, har lige testet og det virker. Har selv Telmore. Men
troede
> faktisk ikke det mere var muligt at sende email, men er det
tilsyneladende.

Godt så! Det er omvendt at det ikke mere er muligt, altså fra email til
mobil...

Hygge...
Daniel

Fra : Dan

Dato : 10-01-04 17:23

> troede
> tilsyneladende.
>
> Godt så! Det er omvendt at det ikke mere er muligt, altså fra email
> [...]
Okay! Jeg skulle ellers lige til at lave en "string" om hvad det var man
skulle sende til for at sende en mail til en mobiltelefon!.....men det
dropper jeg så igen!

Go Weekend!

Dan

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-01-04 21:32

> Det er korrekt, har lige testet og det virker. Har selv Telmore. Men troede
> faktisk ikke det mere var muligt at sende email, men er det tilsyneladende.

Jojo, ligesom du kan sende både fax og få din sms-besked læst op af en robot
hvis det er det du måtte ønske.
Siden du nu er Telmore-kunde synes jeg da du skulle tage et kig i vores
magasin, Mobile Update, i nr. 8 fra 2003 er det detaljeret beskrevet hvorledes
du bruger ovennævnte tjenester.

--
Michael

Fra : Mr.Unlock

Dato : 11-01-04 09:53

Og hvor får man lige det magasin ?? for som Telmore kunde får du det ikke
tilsendt
EL.

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-01-04 10:56

On Sun, 11 Jan 2004 09:53:00 +0100, "Mr.Unlock"
<FJERNES_MrUnlock@hotmail.com> wrote:

>Og hvor får man lige det magasin ?? for som Telmore kunde får du det ikke
>tilsendt

http://www.telmore.dk/personlig/mupdate.html
Her kan du hente tidligere udgaver og tilmelde dig så du får det
tilsendt til din e-mail adresse.

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik