Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rejsebilleder fra Rusland og den Trans-Sib~
Fra : Mads Pedersen

Dato : 10-01-04 16:24

Se dem her:

http://www.madspedersen.com/exhibition.php?exhibitionid=22

Alle billeder er taget med et Nikon Coolpix 5700.

Mange hilsner,

// Mads
--
To contact me visit
http://www.madspedersen.com/index.php?content=contact.php

Fra : Morten Bested

Dato : 10-01-04 17:19

Hej. Fine billeder, bare ærgeligt at billederne ikke er større. Jeg skal til
moskva om noget tid (ikke af egen fri vilje), er det spændende? er noget man
skal huske på?

"Mads Pedersen" <to.contact.me.visit.madspedersen.com@spam.free> skrev i en
meddelelse

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-01-04 17:26

On Sat, 10 Jan 2004 17:19:04 +0100, "Morten Bested"
<morten@bested.net> wrote:

>Hej. Fine billeder, bare ærgeligt at billederne ikke er større. Jeg skal til
>moskva om noget tid (ikke af egen fri vilje), er det spændende? er noget man
>skal huske på?

klip
Pas på at det ikke bliver FOR spændende
mvh Ebbe

Før boede Ivan Ivanovich i sit hus overfor fængslet,
nu bor han overfor sit hus

Fra : Morten Bested

Dato : 10-01-04 19:01

Hvad er det liiige præcis du mener?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-01-04 19:19

On Sat, 10 Jan 2004 19:00:31 +0100, "Morten Bested"
<morten@bested.net> wrote:

>Hvad er det liiige præcis du mener?

klip
ang. spænding:
Jeg mener ikke noget præcist, da det er mange år siden jeg har
været i Rusland, men allerede dengang var overfald ikke
ualmindeligt, hvis man vovede sig udenfor alfarvej, det har jeg
da oplevet. God tur
mvh Ebbe

Fra : Morten Bested

Dato : 10-01-04 19:52

TAK! jeg glæder mig allerede :) især når jeg ligner en turist med
masser af penge og kamera i hånden.

Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-01-04 10:39

in article e8g0001ejeca5l197f7p6el9sh4dd36sr5@news.stofanet.dk, Ebbe Hansen
at ebbeh@mail1.stofanet.invalid wrote on 10/01/04 19:19:

> [...]
> været i Rusland, men allerede dengang var overfald ikke
> ualmindeligt, hvis man vovede sig udenfor alfarvej, det har jeg

Mit indtryk er at Moskva hverken er værre eller bedre end andre storbyer. Vi
var mange forskellige steder i byen og oplevede ikke noget ubehageligt.

// Mads

Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-01-04 10:35

in article btp8lt$h0h$1@sunsite.dk, Morten Bested at morten@bested.net wrote
on 10/01/04 17:19:

> Hej. Fine billeder, bare ærgeligt at billederne ikke er større. Jeg skal til
> moskva om noget tid (ikke af egen fri vilje), er det spændende? er noget man
> skal huske på?

Moskva er en spændende by. Ikke videre farverig, men spændende. Hvis du har
kort tid kan du overveje at køre rundt i metroen - den er utrolig flot
(http://www.beeflowers.com/Metro/START.htm). Har du mere tid så køb en
guidebog - f.eks. Lonely Planet, som er udemærket - og besøg den slags
steder, du synes er mest spændende. Der er masser af kirker og museer og
parker. Et af de mere spøjse steder er VDNKh (USSR Economic Achievement
Exhibition) Park.

Billede derfra - og _lidt_ mere om stedet:
http://www.madspedersen.com/exhibition.php?photoid=1024

Den her "statue" står udenfor:
http://www.madspedersen.com/exhibition.php?photoid=1026

// Mads

Fra : H.Kragelund

Dato : 10-01-04 17:31

Spændende billeder. De kunne måske godet være en anelse større og nogle
kunne tåle at blive rettet op, så linjer i billedet går helt vandret!

mvh
henrik

Fra : Mads Pedersen

Dato : 11-01-04 10:35

in article 4000289f$0$30088$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, H.Kragelund at
hkragelund@xxc.dk wrote on 10/01/04 17:30:

> Spændende billeder. De kunne måske godet være en anelse større og nogle
> kunne tåle at blive rettet op, så linjer i billedet går helt vandret!

Du har ganske ret! Det vil jeg se nærmere på!

// Mads