Hunderis
Fra : Bente Schmidt

Dato : 10-01-04 16:07

Hej alle i hundeejere.

Jeg overvejer at give min hund hunderis. Er der nogen her der har
erfaringer med hunderis til jeres hund ? Jeg tænker bl.a. på om jeg
umiddelbart kan gå over på hunderis eller om jeg skal gøre det
gradvist af hensyn til hundens mave ?

Mvh Bente

Fra : Pwh

Dato : 10-01-04 17:56

Bente Schmidt wrote:
> [...]
> erfaringer med hunderis til jeres hund ? Jeg tænker bl.a. på om jeg
> umiddelbart kan gå over på hunderis eller om jeg skal gøre det

Ja tak, så gar vi forstået det og nej jeg har ingen erafringer med hunderis.
Tyson får både ris og ros, men det er vel næppe det du mener ;)

/Jens (der straks vil rise Tyson)

Fra : Bente Schmidt

Dato : 11-01-04 11:39

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message news:<40002e97$0$95111$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Ja tak, så gar vi forstået det og nej jeg har ingen erafringer med hunderis.
> Tyson får både ris og ros, men det er vel næppe det du mener ;)
>
> /Jens (der straks vil rise Tyson)

Hej Jens.

Undskylder meget at min besked blev vist så mange gange - min fejl !

Kig på www.danhund.dk under nyheder der kan man købe hunderis.

Jeg ville såmænd bare høre om der er nogle hundejere der har erfaring med dem !

Mvh Bente

Fra : Pwh

Dato : 11-01-04 16:15

> [...]
>
> Kig på www.danhund.dk under nyheder der kan man købe hunderis.
>
> Jeg ville såmænd bare høre om der er nogle hundejere der har erfaring

Nej det skal du skam ikke undskylde, det var bare mig der absolut skulle drille ;)
Den kan da smutte for den bedste, jeg vidste såmænd god hvad du mente (alle 5 gange)

/Jens (der ALDRIG laver fejl når han poster)