Temperaturføler Audi A3
Fra : Morten

Dato : 10-01-04 16:00

Nærmest ved et "uheld" opdagede jeg at der bag det lille gitter der sidder i
venstre side af frontspoileren på min A3 TDI (2003) sidder en temp. føler -
nogen der ved hvad den er til? Jeg har ikke vejtemp.. i bilen
mvh
KEM

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-04 16:19

> [...]
føler -
> nogen der ved hvad den er til? Jeg har ikke vejtemp.. i bilen

Nu ved jeg ikke med Audi, men Ford bruger også denne føler til Kilma anlæget
og de har også en til motorstyringen (omend sidste sidder i
indsugningsmanifolden)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Flemming

Dato : 10-01-04 20:59

Morten <mortensens@mail.dummy dummy erstattes med dk> skrev i en
meddelelse news:4000158d$0$69924$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> sidder i venstre side af frontspoileren på min A3 TDI (2003) sidder
> en temp. føler - nogen der ved hvad den er til? Jeg har ikke

Jeps, det gør der også på min (1999), men der er ikke nogle ledninger til
den.... ;-(

--
Mvh. Flemming

Fra : Claus Christensen

Dato : 12-01-04 09:05

> Nærmest ved et "uheld" opdagede jeg at der bag det lille gitter der sidder
> venstre side af frontspoileren på min A3 TDI (2003) sidder en temp.
føler -

Den vil jeg da også gerne finde... Du har ikke et billede af hvor den
sidder? Hvis du har, må du godt upload den til dk.binaer.motor

Hilsen
Claus