Norton Systemworks
Fra : Jane

Dato : 10-01-04 14:41

Er der ikke en her som er den lykkelige ejer af "Norton Systemworks" og som
kan fortælle mig om Utilities indeholder nedennævnte værktøjer, som i
Norton Utilities 2001?

Jeg har prøvet snart alt, men kan ikke finde oplysningerne nogen steder.Jeg
har spurt symantec via e-mail, men de vil ikke oplyse noget, de henviser
blot til www.symantecstore.com og der er ingen detaljeret beskrivelse.

Norton Utilities:
Optimize Performance:

Speed disk
Norton optimization wizard

Find and fix problems:

Norton System Doctor
UnErase wizard
Norton Disk Doctor
Norton WinDoctor
Norton System Check

System Maintenance:

Systeminformation
Norton Wipeinfo
Image
Norton file Compare
Norton diagnostics

Registry Management:

Norton Registry Editor
Norton Registery Tracker

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Martin Rytter Jensen

Dato : 10-01-04 16:05

Hejsa,

> [...]
som
> kan fortælle mig om Utilities indeholder nedennævnte værktøjer, som i

Ja til alle ovenstående.

> Norton System Check

Nej.

> System Maintenance:
> Systeminformation
> Norton Wipeinfo

Ja.

> Image
> Norton file Compare
> Norton diagnostics

Nej.

> Registry Management:
> Norton Registry Editor
> Norton Registery Tracker

Nej.

Bemærk dog at den version jeg har er en ældre tidsbegrænset sag jeg fik
sammen med et motherboard (der er dog antivirus med i hatten) og at jeg ikke
er sikker på at jeg installerede alt. Hvis jeg husker ret var der noget med
"image" med på cd'en.

/Martin

Fra : Jane

Dato : 11-01-04 18:54

"Martin Rytter Jensen" <jensenFJERNMIG@mermaidconsulting.dk> wrote in

> [...]
> fik sammen med et motherboard (der er dog antivirus med i hatten) og
> at jeg ikke er sikker på at jeg installerede alt. Hvis jeg husker ret

Tak for informationen Martin, så tror jeg, at jeg køber det, bare ærgeligt
at der ikke findes en prøveversion, så man kan se hvad det indeholder inden
man køber.

--
Venlig hilsen
Jane