Kan ikke installere Flash
Fra : Roger Hartvig

Dato : 10-01-04 14:36

Jeg har nylig installeret XP Home fra bunden. Siden har jeg ikke kunnet
installere Macromedia Flash.
Jeg skal kun bruge det til at se webindhold.

Har prøvet alt:

Ændret sikkerhedsindstillinger, fjernet IE6 SP1 og installeret ingen,
fjernet Flash og installeret igen både fra disk og fra Macromedias
hjemmeside. Det er seneste Flash version det drejer sig om (7.19). Altsammen
flere gange og i kombination. Jeg aner ikke hvad der kan være galt, HJÆLP!

mvh R

Fra : Jacob Riis

Dato : 10-01-04 15:19

"Roger Hartvig" <erichsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nylig installeret XP Home fra bunden. Siden har jeg ikke kunnet
> installere Macromedia Flash.

[snip]

> mvh R

Hvilken fejlmeldelse får du?

--
Jacob

Fra : Roger Hartvig

Dato : 10-01-04 15:49

Ingen fejlmeddelelse, kan bare ikke se indholdet (tom billedramme istedet
for animationen)
Installationsprogrammet siger at installationen er gennemført korrekt. Og
jeg har genstartet og fjernet alle sikkerhedsforhindringer i browseren.

Fra : Jacob Riis

Dato : 10-01-04 17:10

> [...]
> Installationsprogrammet siger at installationen er gennemført korrekt. Og
> jeg har genstartet og fjernet alle sikkerhedsforhindringer i browseren.

Det lyder lidt underligt... Du kan prøve at tømme cachen i IE det løser tit
problemer. Du skal gå til Funktioner -> Indstillinger -> slet filer. Ellers
har jeg ikke rigtigt nogen ideer.

--
Jacob

Fra : Nørd

Dato : 14-01-04 18:30

Hvis du har problemer med at se mail som er skrevet i Flash
du skal installere et par nødvendig Plug-in.

Du skal gå til de nedenstående sider og installer disse plugin.
Du klikker bare på linket herunder og trykker install, når siden vises.

http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html

Derefter næste plugin, og der klikker du også på install.
Under installationen af denne plug-in kommer der et lille vindue frem
og spørger til Navn og e-mail adr. og det kan du roligt give dem, man hører
aldrig fra dem.

http://sdc.shockwave.com/shockwave/download/download.cgi?&P5_Language=Englis

Når den er færdig med de installationer, kan du tjekke din maskinen for
mangler,
det kan du gøre på nedenstående side.

http://www.ohmster.com/~billscott/WhatsInstalled.htm