IE6 SP1 på 433 MHz pc?
Fra : Michael-7500

Dato : 10-01-04 13:54

Får jeg problemer hvis jeg installerer subj. på en 433 MHz pc, når Microsoft
skriver at systemkravet er 486 /66 MHz processor (Pentium-processor
anbefales)...?

Mvh
Michael

Fra : Calle.

Dato : 10-01-04 15:00

Michael-7500 wrote:
> Får jeg problemer hvis jeg installerer subj. på en 433 MHz pc, når
> Microsoft skriver at systemkravet er 486 /66 MHz processor
> (Pentium-processor anbefales)...?

Nej, der stå jo, at det kræver 66Mhz, og din er en 433Mhz.
Den er en Pentium, dvs den er større end en 486.
486 laves ikke mere, det var dem man kørte med inden pentium kom frem.
Mener ikke de fås ikke meget højere end 130Mhz

Så installer du bare IE6 SP1

--
Calle

Fra : Michael-7500

Dato : 10-01-04 20:36

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
> [...]
> 486 laves ikke mere, det var dem man kørte med inden pentium kom frem.
> Mener ikke de fås ikke meget højere end 130Mhz

Er hermed gjort. Takker for hjælpen

Michael

Fra : Kristian Thy

Dato : 10-01-04 15:16

Michael-7500 uttered:

> Får jeg problemer hvis jeg installerer subj. på en 433 MHz pc, når
> Microsoft skriver at systemkravet er 486 /66 MHz processor
> (Pentium-processor anbefales)...?

Selve installationen kan jeg ikke se noget problem ved. Det eneste
problem er, at du så har IE på maskinen... ;)

\\kristian
--
Wine improves with age. The older I get, the better I like it.

Fra : Michael-7500

Dato : 10-01-04 20:37

"Kristian Thy" <thy@it.edu> skrev i en meddelelse

> Selve installationen kan jeg ikke se noget problem ved. Det eneste
> problem er, at du så har IE på maskinen... ;)

Hehe.... nogen spiser jordbær, andre foretrækker hindbær

Michael