Sne er godt :)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-01-04 12:59

-M
Ford Sapphire RWD

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-01-04 14:10

On Sat, 10 Jan 2004 12:58:47 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>-M
>Ford Sapphire RWD
>
>--

Til hvad?

Drejer det sig om en speciel slags lakpleje til din Ford?

Har du aktier i forsikringsbranchen? Sne er nemlig godt til at holde
præmierne oppe på et højt niveau.

Forsinkelser på hele transportområdet. Passager såvel som gods.

Intensiv saltning, med hvad det medfører af udgifter for bilejere?

Eller er der noget jeg har overset?

Du kan da umuligt tænke på underholdningsværdien?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-01-04 17:36

> Drejer det sig om en speciel slags lakpleje til din Ford?

Jep, den er mat som aldrig før :)

> Har du aktier i forsikringsbranchen? Sne er nemlig godt til at holde
> præmierne oppe på et højt niveau.

Har endnu aldrig lavet en skade.

> Forsinkelser på hele transportområdet. Passager såvel som gods.

Hul i det, min Sierra kommer altid til tiden :)

> Intensiv saltning, med hvad det medfører af udgifter for bilejere?

For sent, min bil er fuldstændig perforeret i forvejen... ;)

> Eller er der noget jeg har overset?
>
> Du kan da umuligt tænke på underholdningsværdien?

Narj, da :)

-M

Fra : Broegger

Dato : 10-01-04 17:49

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> fumlede med tastaturet og
frembragte news:d0uvvv0jr5h2dhav9ooiuo8p0vt4dkr22i@4ax.com:

> Til hvad?

F.eks. til at få trafikken til at "glide"!

--
Hilsen Thomas

Traktor V40
http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-01-04 14:29

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Det er så godt, at der er ved at blive en video ud af noget aftenhygge :)
--
Claus
Igår savnede jeg Rollaen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-01-04 17:30

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er så godt, at der er ved at blive en video ud af noget aftenhygge :)

Weee, lyder godt :)

Vi hyggede os også gevaldigt på arbejdet :) Der var både en spinnende
Sierra, Senator 3000 og en enkelt Boxter. (om den sidste så var tilsigtet,
eller pga. sommer dæk i 255/40ZR17, skal jeg ikke komme ind på ) - Der kunne
jeg nok godt have brugt et videokamera :)

-M

Fra : Thomas Krath

Dato : 11-01-04 22:17

> -M
> Ford Sapphire RWD

Ford Sierra Cosworth 4wd er bedre c",)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-01-04 22:37

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ford Sierra Cosworth 4wd er bedre c",)

Nå da :) - Det var da bare fordi at du havde kørt al sneen af
parkeringspladsen, at min ikke kunne præstere helt det samme

-M

Fra : Thomas Krath

Dato : 11-01-04 22:38

> Nå da :) - Det var da bare fordi at du havde kørt al sneen af
> parkeringspladsen, at min ikke kunne præstere helt det samme

Tror det ikke... det var den anden parkeringsplad ;) hehe...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-01-04 23:45

> Tror det ikke... det var den anden parkeringsplad ;) hehe...

Arj, øv! :)

-M