DCU campingpas
Fra : Kim Olsen

Dato : 10-01-04 10:53

Hej

Jeg har idag modtaget det internationale campingpas fra DCU.
Det blev bestilt 30/12 da jeg modtog det skandinaviske kort, så det er OK
ekspeditionstid.

Men i fremsendelsesbrevet står der:

"HUSK at hvis du camperer i Danmark og ønsker DCU rabat, skal du fremvise
dit Camping Card Skandinavia - dit nye blå campingpas, som du har modtaget
tidligere eller er på vej til dig."

Vil det mon sige, at vi fremover skal køre rundt med to forskellige
campingpas ?

Det skal siges, at jeg ikke kan undvære det internationale, da vores
sommerferie går til Tjekkiet/Slovakiet, hvor det "svenske" ikke gælder.

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 11-01-04 20:57

Hej Alle

Hvor har i fundet i DCU bladet angående dette nye pas og at vi skal bestille
et andet hvis vi skal til udlandet.
Jeg har heller ikke modtaget et nyt pas eller det mærke som vi plejer at
klister på , med det nye blad for i år.

Han skriver ikke noget om at det ikke dur i udlandet i 10/12 blad så hvor
får i det fra at det ikke kan bruges i udlandet. Men hvad hjælper det jeg
har jo ikke fået et endnu.

--
Mvh/Ewan

Fra : Kim Olsen

Dato : 11-01-04 21:14

> Han skriver ikke noget om at det ikke dur i udlandet i 10/12 blad så hvor
> får i det fra...

Hej Ewen

DCU skriver selv i fremsendelsesbrevet med det nye pas, at man rekvirere det
internationale, hvis man skal til udlandet excl. Finland, Norge og Sverige.
Det viste sig efterfølgende på kortets svenske hjemmeside, at kortet faktisk
kan bruges i de fleste lande sydpå. Dog ikke i østeuropa, hvor vi plejer at
feriere.

Men hvis ikke du modtager kortet i det hele taget, kan jeg da forstå at du
har større problemer

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 11-01-04 21:28

hej Kim

Jeg har lige modtaget det nye DCU blad og der var Passet ikke med. Vi plejer
at få års mærket med det nye blad

Fra : T. Hartung

Dato : 23-01-04 19:12

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige modtaget det nye DCU blad og der var Passet ikke med. Vi
plejer
> at få års mærket med det nye blad

Der er ingen årsmærker i år - du får et nyt pas - eller retter du burde have
fået et nyt pas - der må være sket en fejl - da du åbentbart har modtaget
bladet i år har du vist også betalt )) - du må vist hellere kontakte DCU
og spørge pænt til dit nye pas ))

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Hans Jørgen

Dato : 23-01-04 19:18

Hejsa

> [...]
> åbentbart har modtaget bladet i år har du vist også betalt )) - du
> må vist hellere kontakte DCU og spørge pænt til dit nye pas ))

Måske skulle du lige vide at du ikke modtager dit normale Internationale
campingpas, men det Scandinaviske pas - skal du bruge det internationale pas
kan du maile ind og de sender det til dig, men adressen kender jeg desværre
ikke.

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen
Masser af CampingStuff på http://www.campingstuff.dk

Fra : T. Hartung

Dato : 24-01-04 11:09

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev i en meddelelse

> Måske skulle du lige vide at du ikke modtager dit normale Internationale
> campingpas, men det Scandinaviske pas

korrekt

- skal du bruge det internationale pas
> kan du maile ind og de sender det til dig, men adressen kender jeg
desværre
> ikke.

og den er så her - adressen er: pas@dcu.dk

husk at anføre dit navn, adresse og medlemsnummer.

men står også i følgeskrivelsen fra DCU.

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-01-04 19:43

T. Hartung wrote:
> [...]
du
> må vist hellere kontakte DCU og spørge pænt til dit nye pas ))

Det kan nok nås i nu jeg modtog først mit nye kort den anden dag?

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 28-01-04 23:28

Hej

Jeg har har modtaget det nu den 24-01-2004
Og jeg har sendt bud efter det international pas og det kom i går.
Sig mig lig hvad skal vi med to pas, når han skriver at det er for at de
168.000 DCU medlemmer ikke skal betale den afgift, erlig talt hvor mange
tager over til dødsyge land 1000 måske.

--
Mvh/Ewan

Fra : T. Hartung

Dato : 29-01-04 22:41

Fra : Per H

Dato : 29-01-04 22:56

On Thu, 29 Jan 2004 22:40:33 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
skrev:

> [...]
>jeg ikke - nå - men det er nok ikke det eneste - forstå heller ikke altid

Det minder sku snart om et teleselskab. Komplet uforstågeligt.

Vh Per

icq 8212837

Fra : T. Hartung

Dato : 29-01-04 20:28

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 30-01-04 19:53

Ja det med børnene som jeg altid siger konen og jeg kan ikke blive skildt,
der er ikke nogen der vil have børnene HA ;)))

--
Mvh/Ewan