Hvem vil købe en dejlig og skøn kat ?
Fra : Helle Larsen

Dato : 10-01-04 10:17

Jeg har optaget en dejlig og skøn kat den 4. december 2003 i Skælskør.
Og jeg har fremlyst den ved politi og i avis og 4 steder gennem Nettet.
Ingen henvendel-ser. Jeg vil godt beholde missen selv, men jeg vil
HELLERE ønske, at den kom-mer et sted hen, hvor der er MEGET ringe
trafik samt andre misser, at den kan le-ge med, eventuelt et sted, hvor
man har en indhegning til missekatter samt an-dre misser. Jeg kan se, de
få gange, at vi har været ude, missen og jeg, at den overho-vedet ikke
forstår, hvor bi-lerne kommer fra, og hvor de kører hen. Den løber i den
"forkerte" retning. Det er en inde/udekat, det er helt klart. Den vil
MEGET gerne ud. Jeg vil "give den bort" for 400,00 - 600,00 kr. svarende
til de udgifter, at jeg har haft, og inclusive symbolsk pris for katten,
da det er "forbudt" at forære katte væk. Det indkøbte legetøj følger
med. Og det indkøbte foder til Young Female kan kø-bes med for købspris.
(Købt hos dyrlæge).

Katten er en 3-farvet (sort totie med hvid og lidt makreltabby hist og
pist, tror jeg nok, at det hedder i fagsprog) ungkat (mellem 10 måneder
og 2 år mener dyrlæ-ge), meget glad, meget kælen, meget legesyg.
Dyrlægen mener helt sikkert, at det er en pige og at det er en 1/2
Norsk Skovkat og 1/2 almindelig mis. Den er meget flot. Har flot krave,
meget busket hale og snesko, den ligner meget en "lille ræv". Den har en
pragtfuld pels af silkebløde kraftige dækhår, som ikke "fælder", samt
tyk underuld. Og den har tufser ud fra ørerne, (ingen PÅ ørerspidserne).

Dyrlægen mente, men kunne ikke sige det helt sikkert, at den muligvis er
neutrali-seret, da den (var og) er i pæn foderstand. Og i december og
start af januar har den IKKE vist nogen tegn på at være i løbetid.

Er der nogle søde mennesker, som har mulighederne, "økonomien",
omgivelserne og "betingelserne" i orden, til at denne skønne kat kan få
et godt og dejligt og rime-ligt frit liv, og som ønsker at "købe" denne
dejlige kat, så skriv venligst til mig sna-rest muligt.

Er der eventuelt andre, som kan/vil hjælpe mig med eventuelt andre
idéer, forslag og/eller lignende, da skriv venligst til mig.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 10-01-04 10:29

Hej Helle

Nu skriver du ikke om den er tatoveret så det formoder jeg den ikke er,
men hvis den er neutraliseret er den vel også mærket. Har dyrlægen
checket om den er chippet? Mere for at du ikke sælger en kat, som et
andet menneske går rundt og savner dybt.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle Larsen

Dato : 10-01-04 10:48

> [...]
> checket om den er chippet? Mere for at du ikke sælger en kat, som et
> andet menneske går rundt og savner dybt.

Hej Kate, tak for svar. Jeg har gjort "alt efter alle bøger", politi,
fremlysninger, avis, Internet, dyrlæger, findestedsnaboer og så videre.
Sødt af dig at tænke på det. Jeg vil ALLERHELST, at missen kommer hjem
til sin far og mor. Men far og mor har ikke henvendt sig. Desværre.

Fra : Kate

Dato : 10-01-04 12:22

Helle Larsen <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> wrote in

> Men far og mor har ikke henvendt sig. Desværre.

Ja, det kan man jo undre sig over, men man kan jo ikke vide hvad der er
sket. Altså om det er folk som måske er flyttet uden katten, eller at
katten er stukket af og blevet væk.
Altid trist når en mis mister sit hjem uanset grunden. Håber du finder
et godt hjem til den, selv kan jeg ikke tilbyde mig. Både fordi 4 katte
på 43 kvm er nok og også fordi det ikke ville være fair overfor Johan
at blive ved med, at han skal forholde sig til nye katte i hans alder

Fra : Helle Larsen

Dato : 10-01-04 12:50

> [...]
> på 43 kvm er nok og også fordi det ikke ville være fair overfor Johan
> at blive ved med, at han skal forholde sig til nye katte i hans alder

Hej Kate, tusind tak for dine svar. Held og lykke med Johan. Og tak for
gode tanker.

Fra : Anja

Dato : 10-01-04 12:28

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> wrote in message

> [...]
>
> Er der eventuelt andre, som kan/vil hjælpe mig med eventuelt andre
> idéer, forslag og/eller lignende, da skriv venligst til mig.

Jeg kender en der meget gerne ville købe sådan en kat.
Hvor gammel er hun ca. ??
Kan du ikke sende mig en mail : kiwiol1@stofanet.dk

HIlsen Anja

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 10-01-04 12:55

Hej Helle og evt. interesserede

Nej - jeg mangler heller ikke "lige" en ekstra kat ! Men da jeg også bor i
Skælskør, og har min gang "syd på" ( Vordingborg og Falster ) - så hvis der
er nogle i den retning, som skulle sidde og tænke "det vil jeg gerne, men
jeg har ikke bil" -- så stiller jeg mig gerne til rådighed, som
transportmiddel !!

Jeg håber du kan finde et godt nyt hjem til missen ! Har du prøvet
www.vildkat.dk ??

Hilsen Pia og misserne

--

Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark
Website: http://www.sitecenter.dk/dear_jane

Fra : Helle Larsen

Dato : 10-01-04 16:52

> [...]
> transportmiddel !!
>
> Jeg håber du kan finde et godt nyt hjem til missen ! Har du prøvet

tusind tak for svar og tusind tak for det gode tilbud. Kender du iøvrigt
nogen i nærheden af Skælskør, som kan bygge en løbegård efter "alle
kunstens regler" til sådan en mis, hvis jeg nu skal beholde den selv ??

Har du nogen erfaringer med "kat i sele" ??

Ja, jeg har sendt en e-mail til vildkat.dk. Jeg kan ikke se, at den er
kommet i endnu. Ved du hvor lang tid, der går med det ??

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 10-01-04 20:47

> [...]
efter "alle
> kunstens regler" til sådan en mis, hvis jeg nu skal beholde den selv ??

Hejsa Helle

Hmm -- nøh, ikke lige umiddelbart .. Vi har bygget vores selv, men jeg vil
ikke prale af, at den er "bygget efter alle kunstens regler" .. eh .. den er
mildest talt lidt Storm P agtig og ikke udpræget køn -- men den holder
kattene inde, såh .. den fungerer da .. haha .. Men der er mange her inde,
som har lavet nogle vanvittig flotte kattegårde -- måske har de links ?

Hilsen Pia