Liste over Tri-band telefoner
Fra : BS

Dato : 10-01-04 09:58

Jeg skal snart til USA og skal nok derfor ha' fat i en Tri Band telefon.
Hvilke telefoner i den billige og mellem prisklasse findes der?
Jeg foretrækker Nokia, men andet kan også bruges bare det er billig.
mvh DerGolf

Fra : Morten

Dato : 10-01-04 11:08

"BS" <Nospammer@mail.fi> wrote in message
> Jeg skal snart til USA og skal nok derfor ha' fat i en Tri Band telefon.
> Hvilke telefoner i den billige og mellem prisklasse findes der?
> Jeg foretrækker Nokia, men andet kan også bruges bare det er billig.

Nokia 6310i, 6100 og 6610 ved jeg kan.

En billig telefon med triband i disse dage være en Sony Ericsson T68i.

Morten

Fra : Zulu

Dato : 10-01-04 21:38

"BS" <Nospammer@mail.fi> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilke telefoner i den billige og mellem prisklasse findes der?
> Jeg foretrækker Nokia, men andet kan også bruges bare det er billig.

Smut en tur forbi www.gsmarena.com eller
www.mobile-review.com/index-en.shtml

Zulu

Fra : Ninja Rider

Dato : 17-01-04 00:41

Hejsa

BS wrote:
> [...]
> Hvilke telefoner i den billige og mellem prisklasse findes der?
> Jeg foretrækker Nokia, men andet kan også bruges bare det er billig.

Siemens M55 måske ogås MC60 der er stortset magnen til

Mvh Emil

--
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!