Fejl - Vil du søge efter fejlen?
Fra : MK

Dato : 10-01-04 08:57

Hej

Min Internet Explorer er begyndt at komme med fejlmeddelser som denne fra
Ekstrabladets hjemmeside:

Fejl
Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linje 27
Fejl "null" er ull eller ikke er opjekt.

Hvordan slår man disse fejlmeddelser fra?

Det skal siges at jeg kører med Googles pop-up stopper og har gjort deti
månedsvis uden at dette problem har vis sig.

Mit styresystem er XP professional.

Mvh

MK

Fra : Hans

Dato : 10-01-04 10:40

I news:3fffb036$0$25814$ba624c82@nntp01.dk.telia.net skrev MK:

> [...]
>
> Det skal siges at jeg kører med Googles pop-up stopper og har gjort
> deti månedsvis uden at dette problem har vis sig.

I IE > Funktioner > Internetindstillinger > Fanen Avanceret og sæt kryds i
Deaktiver scriptfejlfinding længere nede i listen.

Jeg mener bl.a. at Norton Antivirus kan finde på at ændre denne indstiling,
men er ikke helt sikker.

/ Hans

Fra : MK

Dato : 10-01-04 11:28

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Deaktiver scriptfejlfinding længere nede i listen.
> Jeg mener bl.a. at Norton Antivirus kan finde på at ændre denne

Tak for svaret - Det hjalp
Min Norton Antivirus har skabt sig de sidste par dage, så det lyder som en
logisk forklaring.

Mvh
MK