Skærme
Fijala 3554
Touch-skærme
Fra : Brian Luckow

Dato : 10-01-04 07:13

Jeg kender ikke en pind til touch-skærme, så jeg vil lige høre om der er
forskellige standarder inden for selve touch-funktionen? Jeg synes heller
ikke butikkerne ligefrem annoncerer med dem, så hvor får jeg fat i sådan en
svend?

Nogen der måske ligefrem kan anbefale en, eller kender til hjemmesider med
tests af dem?

Mvh., Brian Luckow

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-01-04 09:09

"Brian Luckow" <luckowbNOSPAM@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svend?
>
> Nogen der måske ligefrem kan anbefale en, eller kender til hjemmesider med

Hej Brian
Zitech plejer at have nogle, hvad vil du bruge den til? den bliver hurtigt
fedtet af fingre.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Brian Luckow

Dato : 10-01-04 23:01

> Zitech plejer at have nogle, hvad vil du bruge den til? den bliver hurtigt
> fedtet af fingre.

Ja, Zitech og andre butikker har en LG 15", det er også den eneste jeg er
stødt på. Fedtet fingre kan heldigvis tørres af igen. Den skal bruges til et
handikappet barn.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 11-01-04 08:51

> [...]
> stødt på. Fedtet fingre kan heldigvis tørres af igen. Den skal bruges til

Hej Brian
Jeg kan huske at man engang kunne købe noget overlay til skærmen der vha et
program gav touch til en hvilken som helt skærm, måske andre kan huske mere
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Brian Luckow

Dato : 16-01-04 12:34

> Jeg kan huske at man engang kunne købe noget overlay til skærmen der vha
et
> program gav touch til en hvilken som helt skærm, måske andre kan huske
mere

Nu du siger det, så kan jeg faktisk også huske det. Har ledt en del på
nettet, men synes godt nok det er meget sparsomt hvad man kan finde om
touchskærme, og jeg kan desværre slet ikke finde noget om det overlay.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Ali Ahmad

Dato : 12-01-04 03:19

Jeg mener at Eizo har nogle stykker i deres produkt display.
Se efter på www.eizo.com

I DK er Eizo skærmene efter min mening mere end "en tand" for dyre - især
når man tænker på at de erhverves 25-35% billigere i Tyskland.

Mvh

Ali

Fra : Esben

Dato : 13-01-04 09:48