MS Windows
briani 27239
Ukendt vindue dukker op...
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 10-01-04 02:51

Hejsa,

En gang imellem dukker følgende vindue op:

http://bachfire.homepage.dk/hmm.jpg

Det kommer på fuldstændigt vilkårlige tidspunkter. Jeg har ingen anelse om,
hvilket program der gør det. Kan nogen kende dette? Eller kan man på nogen
måde finde ud af hvilket program, vinduet stammer fra? Med en smart utility
måske..?

Jeg sætter stor pris på hvilken som helst hjælp.

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 10-01-04 03:14

[ B@CHFiRE ] wrote:
> Hejsa,
>
> En gang imellem dukker følgende vindue op:
>
> http://bachfire.homepage.dk/hmm.jpg

Har du trådløs mus eller tastatur?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 10-01-04 14:50

[ B@CHFiRE ] skrev i en meddelelse...
> [...]
> fra? Med en smart utility måske..?
>
> Jeg sætter stor pris på hvilken som helst hjælp.

Efter jeg har fået en switchbox gør min det samme en gang imellem.
Jeg har en logitech trådløsttastur og det den der driller ved mig, er jeg sikker på.

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 10-01-04 15:37

Hejsa,

> Efter jeg har fået en switchbox gør min det samme
> en gang imellem. Jeg har en logitech trådløsttastur
> og det den der driller ved mig, er jeg sikker på.

Takker for svar, begge to. Ja, jeg har et trådløst Logitech tastatur. Det er
først begyndt på det her, inden for den sidste uge's tid. Tænkte om
batterierne var ved at løbe tøre, så jeg gik ind i iTouch og kiggede. Men
batteri-niveauet er højt endnu (ca. 80%), selvom jeg har haft det i 2-3
måneder, og bruger det hver eneste dag. De holder sgu længe de batteri'er,
syn's jeg. Men det er vel godt nok.. Ovenover batteri-ikonen inde i iTouch,
står der også "Tastaturet benytter kanal 1.".. Så det er altså synderen.. Så
er det bare hva' fa'en det kan skyldes..

Takker igen, og fortsat god weekend..

Fra : Jan Tønder

Dato : 19-01-04 20:35

Er ret sikker på det er en trådløs mus eller tastatur der er årag til
meddelelsen.

Jan T