MS Windows
briani 27239
pludselig ny logon rutine..??
Fra : michael bennati scho~

Dato : 10-01-04 01:29

Mit Xp begynder pludselig ved opstart at fremkomme med en dialogboks hvor
den beder om en kode. Jeg har ikke lavet nogen kode og et klik på pilen får
den da også til at gå videre. Ligeledes er Log off skærmen også pludselig
anderledes. Hvordan slår jeg denne dialogboks fra, så jeg kan springe dette
irriterende led over??

mvh Michael

Fra : Longo

Dato : 10-01-04 01:34

"michael bennati schou" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette>
skrev i en meddelelse news:3fff4749$0$95009$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> den da også til at gå videre. Ligeledes er Log off skærmen også pludselig
> anderledes. Hvordan slår jeg denne dialogboks fra, så jeg kan springe

Hej Michael

Kontrolpanel brugerkonti ændre måden at logge på¨brug velkomstskærm

venligst

Mogens Holm-Andersen

mhha@rdcadsl.dk www.webnettet.dk/tipsogtrick/

Fra : Thomas Madsen

Dato : 10-01-04 01:39

michael bennati schou skrev:

> Mit Xp begynder pludselig ved opstart at fremkomme med en
> dialogboks hvor den beder om en kode.

(Det der med Start > Kør: control userpasswords2).

Du har sikkert lige installeret .NET Framework 1.1 opdateringen,
eller?

Madsen.