Problemer med SMS på Nokia 9110i
Fra : Kasanski

Dato : 20-04-01 20:02

Er der nogle af jer der kenden til problemer med modtagelse af SMS på en
nokia 9110i, mit teleselskab er sonofon som mener at det ikke er deres
problem, men min tlf der ikke virker. Den kan godt modtage med et andet
Sonofon SIM-kort i ?????

Ronni

Fra : jokeren

Dato : 23-04-01 14:53

Kender også en der har sammen problem er nu gået væk fra sonofon

Hendes problem var at hendes telefon låste for smser snedt fra et
sonofonsimkort til hendes sonofonkort. mærkeligt nok skulle hendes simkort
flyttes over i en anden telefon og modtage beskeder og derefter tilbage så
virkede det igen et par dage, tror faktisk at sonofon burde prøve at give
dig et nyt kort og se om det hjælper, vi har også prøvet mit sonofonkort i
hendes fon og det virkede bare ok.

Hilsen

Jokeren