T68i mail
Fra : Torben Andresen

Dato : 09-01-04 23:51

Jeg har sat min T68i op med IMAP mail over GPRS, og det fungerer OK.

Men kan nogen fortælle mig, om der er en øvre grænse for størrelsen på
emails man kan læse i mailklienten? Når jeg klikker på en mail på bare
3-4KB, åbnes den ikke?! Den skriver bare 'Loading "nnnnn"', og vender så
tilbage til headerlisten. Mindre mails åbnes fint.
Kan man ændre denne grænse?

En anden ting: Min software version er R2E006. Vil der være nogen fordele
ved at få den opgraderet?

/Torben

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-01-04 14:39

"Torben Andresen" <torben@it-service.sdu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man ændre denne grænse?
>
> En anden ting: Min software version er R2E006. Vil der være nogen fordele

Hej Torben
Når du åbner de mails, T68'eren ikke vil hente, på din pc, vil du sikkert se
at de er i alt andet end txt-format !
Hvis folk sender billeder og andet avanceret skidt kan t68'eren simpelthen
ikke forstå det !

Og din software-version er lysår bagud:
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt siger R8A015
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Torben Andresen

Dato : 10-01-04 15:25

> [...]
> at de er i alt andet end txt-format !
> Hvis folk sender billeder og andet avanceret skidt kan t68'eren simpelthen

Du har da ret. De mails jeg ikke kan læse, er dem der er HTML formatteret!
Plain text mails læses fint, uanset størrelsen.

> Og din software-version er lysår bagud:

Ok.
Men hvad får jeg ud af at opgradere til r8a015, udover at blive et par
hundrede kroner fattigere?
Findes der et sted hvor man kan se hvilke rettelser der er lavet i de
enkelte software versioner på Sony Ericsson telefoner?

/Torben

Fra : Søren Larsen

Dato : 10-01-04 20:13

Hej

Hvad er det lige man skriver under indstillinger for mail, under den der
hedder postkasse,
jeg har en 610, men den skriver at det er forkert postkasse, eller password,
og password ved jeg er rigtigt, så hvad er det man skriver i postkasse

MVH
Søren

Fra : Fischer

Dato : 10-01-04 21:43

> [...]
> den skriver at det er forkert postkasse, eller password,
> og password ved jeg er rigtigt, så hvad er det man

Postkassen er det brugernavn du har på din postserver.

*Fischer

Fra : Søren Larsen

Dato : 11-01-04 00:30

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Postkassen er det brugernavn du har på din postserver.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.

Takker
Det var lige det der manglede

Søren