Løsning på problemet med at WIFI hopper af~
Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 09-01-04 23:34

jeg har haft et problem med min Thinkpad T40, kørende WIFi med WEP key og
MAC godkendelse,
faldt af hvergang naboen tændte sin Base. jeg kører med unik SSID.
Jeg har nu fået hjælp i dk.edb.hardware.baerbar:

<SNIP>
"Problemet løste jeg
> ved at fjerne sluebenet ved: "Aktiver IEEE 802.1x-godkendelse for dette
> netværk""
<SNIP>

Det kunne være i også kunne bruge det - jeg kan se at der er en del postings
tidligere der omhandler dette emne.
( Tak til Hieu der postede svaret i dk.edb.hardware.baerbar, han havde haft
samme problem med en T40 bl.a.)

/ Flemming Dalager