Nogen gange forstår jeg ikke kvinder! lidt~
Fra : zasha

Dato : 09-01-04 21:23

Altså...hvis jeg havde en mand/kæreste, der ville aflive et af mine dyr pga.
adfærdsproblemer eller af hvilke som helst andre årsager......så fik ham
fanme' en kugle for panden selv! *buuuum - og SÅ kan han måske lærer det!)
--
Hilsen Heidi

Til orientering så har jeg ingen pistol, ingen riffel, og intet jagtgevær
*smil*

http://chocolade.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 09-01-04 22:19

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> .... Til orientering så har jeg ingen pistol, ingen riffel, og intet
jagtgevær
> *smil*
>

> http://chocolade.dk

Hmmm... du ku da skyde med chokoladekugler, så....
http://chocolade.dk/grafik/lindorlys.jpg

*S* Dikte
---
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/

Fra : Figaro

Dato : 09-01-04 22:55

HAHA den var god Benedikte!!!

Har det på samme måde som dig Zasha! Han ville blive sendt for døren!

Fra : zasha

Dato : 09-01-04 23:04

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> skrev i en meddelelse
> HAHA den var god Benedikte!!!
>
> Har det på samme måde som dig Zasha! Han ville blive sendt for døren!

Jo, Benedikte har en sund form for (chocolade-) lækker humor *smil*
Og så har hun jo også verdens dejligste Svedske-kat, skal man ikke glemme!

Hilsen Heidi (Svedskens "gammel-moar")
http://hei.homepage.dk

Fra : zasha

Dato : 09-01-04 23:02

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse

> Hmmm... du ku da skyde med chokoladekugler, så....
> http://chocolade.dk/grafik/lindorlys.jpg
>
> *S* Dikte
> ---
> http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/

Du siger noger..knippelgod idé, kan måske sælge dem som
"mande-dræbere"?*GGGGGGGGG*
eller....
nej, de smager for godt, de lindor-kugler *slurp*

Og tak for du opfandt udtrykket *slurp* nu venter jeg spændt på hvad det
næste ord bliver *smil*

Og tak for Svedskebillederne iøvrigt, hun er altså lækker, den lille skrubbe
:)

Hilsen Heidi
http://chocolade.dk