WAP11 sløver meget ned?
Fra : Thomas Jansson

Dato : 09-01-04 21:14

Jeg har idag lige modtaget et WAP11 Accespoint og lige da jeg startede med
at bruge det drønede det afsted på min 2mbit forbindelse, men her til aften
er faldt hastigheden lige pludselige voldsom og var nede på 1,5 kb/s mod
150-200 før? Jeg ved ikke helt hvad der sker. Det hjalp at hive strømmen ud
af AP'et også var der hul igennem igen, men det er lidt underligt syntes
jeg. Jeg syntes ikke jeg kan finde et firmware update der er nyere end det
jeg har... Nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Thomas Jansson

Fra : Jens

Dato : 10-01-04 09:38

"Thomas Jansson" <tjansson80@homail.com> skrev i en

<[........ Det hjalp at hive strømmen ud
> af AP'et også var der hul igennem igen, men det er lidt underligt syntes

Stil uret i den til dansk tid

> jeg. Jeg syntes ikke jeg kan finde et firmware update der er nyere end det

Nyeste er 2.6 såvidt jeg ved.

Mvh Jens

Fra : Thomas Jansson

Dato : 10-01-04 12:43

> Stil uret i den til dansk tid
Hvordan gør mand det? Gennem Web interfacet?

> Nyeste er 2.6 såvidt jeg ved.
I min er det så 1.07 - tror 2.6 er noget andet?
Thomas Jansson

Fra : Jens

Dato : 10-01-04 18:03

"Thomas Jansson" <tjansson80@homail.com> skrev i en

> Hvordan gør mand det? Gennem Web interfacet?

Kan faktisk ikke huske om den mulighed er i en wap11, da det er et par
måneder siden jeg havde sådan et par til test.
Men at du ryger af efter et par timer tyder på et ur der ikke passer, eller
en firewall der blokkerer din udbydders dhcp server.

> I min er det så 1.07 - tror 2.6 er noget andet?

Ja, 2.6 er versionen, 1.07 er firmwaren i version 2.6.

Mvh Jens

Fra : Mads Bahrt

Dato : 12-01-04 08:49

Jens wrote:
> Nyeste er 2.6 såvidt jeg ved.

2.6 er en hardwarerevision - ikke en firmwareversion.

Fra : Mads Bahrt

Dato : 12-01-04 08:51

Thomas Jansson wrote:

> [...]
> jeg. Jeg syntes ikke jeg kan finde et firmware update der er nyere end det

Nyhedsgruppen alt.internet.wireless har en masse "faste folk" der har
styr på alt inden for emnet hvis du ikke har succes i denne gruppe.

MVH
Mads

Fra : Thomas Jansson

Dato : 14-01-04 14:19