Share til nogle brugere?
Fra : BeerHunter

Dato : 09-01-04 21:07

Hej

Jeg har en del maskiner stående i netværk, og på disse har jeg nogle drev
der er sharet. Hvordan sikrer jeg at kun bestemte brugere kan se disse drev
og ikke hvem som helst på netværket?

Jeg kører Win XP i Workgroup.

Mvh. BeerHunter

Fra : Preben G. Kristensen

Dato : 10-01-04 13:25

Er det XP Home eller XP Pro?

--

M.v.h.
Preben Kristensen

Fra : BeerHunter

Dato : 11-01-04 11:23

Jeg bruger XP Pro.

Mvh. BeerHunter

Fra : Jens

Dato : 12-01-04 09:39

"BeerHunter" <BeerHunter@X2nightX.dk> skrev i en

Afviser "read" for de specifikke brugere der ikke må læse delingerne.

Mvh Jens