debiltel
Fra : Georg

Dato : 09-01-04 18:57

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-01-04 19:07

Georg skrev:

>http://finans.tv2.dk/nyheder/index.php?artikel=4299&forside

Skriv venligst lidt mere - det var en gammel nyhed for mig. Havde jeg
vidst hvad der var "bag" linket, så havde jeg ikke trykket.

Til andre: Artiklen handler om debitel, der ved en fejl har opkrævet
kunder for at MODTAGE SMS-beskeder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : afa

Dato : 09-01-04 19:48

> Skriv venligst lidt mere - det var en gammel nyhed for mig. Havde jeg
> vidst hvad der var "bag" linket, så havde jeg ikke trykket.

Er du sikker på, at du ikke kan undvære de 10 sekunder det tog?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-01-04 20:04

En der kalder sig "afa" skrev:

>Er du sikker på, at du ikke kan undvære de 10 sekunder det tog?

Det kunne jeg, derfor klikkede jeg. Forestil dig alle indlæg var lavet
sådan - så var det mange gange 10 sekunder. Desuden er det ikke alle
der er online mens de læser indlæggene.

Det var ment som et velment tip. Jeg mener i øvrigt man altid bør
tilknytte en kommentar til sådan et indlæg, ellers er der vel ikke
megen idé i det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : afa

Dato : 09-01-04 21:05

En der kalder sig "Lasse Hedegaard" skrev:

> Det kunne jeg, derfor klikkede jeg. Forestil dig alle indlæg var lavet
> sådan - så var det mange gange 10 sekunder. Desuden er det ikke alle
> der er online mens de læser indlæggene.

Kan godt se, at det ku blive til mange sekunder.
Hvis du skal være helt ærlig, har du så nogensinde hørt om nogen, der falder
i din nævnte kategori?

> Det var ment som et velment tip. Jeg mener i øvrigt man altid bør
> tilknytte en kommentar til sådan et indlæg, ellers er der vel ikke
> megen idé i det.

Helt fint at det var et tip, men så skriv det som et tip, og ikke som en
tvær bedrevidende kommentar, som der i forvejen figurerer så mange af
herinde.

Mvh. afa aká Alexander

Fra : Oros

Dato : 09-01-04 23:16

afa satte sig ved tastaturet og griflede følgende indlæg:
3fff097e$0$29343$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
Som hermed besvares:

> Kan godt se, at det ku blive til mange sekunder.
> Hvis du skal være helt ærlig, har du så nogensinde hørt om nogen, der
> falder i din nævnte kategori?

Det kan jeg da sagtens tilslutte mig. Mig som ind imellem er på farten og
tilslutter min bærbare via debiltelefonen.

> Helt fint at det var et tip, men så skriv det som et tip, og ikke som
> en tvær bedrevidende kommentar, som der i forvejen figurerer så mange
> af herinde.

Prøv nu lige at læse indlægget én gang til uden at tro det værste om dine
medmennesker. Det er sjovt som vejledninger i 90% af tilfældene bliver
tillagt en ikke-eksisterende sur mine. De resterende 10% må så være dem som
samtidig kaster om sig med -smileys, og/eller *SS* / *GG* som jeg
personligt synes er alt for sukkersødt. Men hvad med at tro det bedste
medmindre der vitterligt er noget der taler for at det er en sur kommentar,
fremfor den ganske neutrale af Lasse H som jeg læser den!?

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : afa

Dato : 09-01-04 23:40

> [...]
kommentar,
> fremfor den ganske neutrale af Lasse H som jeg læser den!?

Nu er jeg jo ikke uddannet lingvist, men jeg tolkede ikke indlægget som et
tip, men en unødvendig kommentar, ligesom denne, mine tidligere og din.

Jeg vil dog sige, at skrive "prøv nu lige" er at tale ned til folk, men det
er blot min neutrale mening.

afa

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-01-04 17:18

En der kalder sig "afa" skrev:

>Jeg vil dog sige, at skrive "prøv nu lige" er at tale ned til folk, men det
>er blot min neutrale mening.

Jeg skrev ikke "prøv nu lige", men "skriv venligst lidt mere" - jeg
mener der er stor forskel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Oros

Dato : 10-01-04 18:47

Lasse Hedegaard satte sig ved tastaturet og griflede følgende indlæg:
fc900015jcmdkdgsbpvs3vso3o6ffnfigo@news.tele.dk
Som hermed besvares:

> Jeg skrev ikke "prøv nu lige", men "skriv venligst lidt mere" - jeg
> mener der er stor forskel.

Det gjorde jeg til gengæld i mit indlæg, som også var det der blev besvaret.
Uanset hvordan jeg vender og drejer det, så tror jeg nu ikke jeg kunne have
bedt afa om at prøve at læse indlægget igen, uden det ville have virket
nedladende på ham. Hvad gør man så? Jeg melder pas.

Fra : afa

Dato : 12-01-04 14:15

> Jeg skrev ikke "prøv nu lige", men "skriv venligst lidt mere" - jeg
> mener der er stor forskel.
Hvis du læser det igen, kan du se, at jeg kommenterede Oros' indlæg og ikke
dit.

afa

Fra : Nicolai

Dato : 10-01-04 13:31

"afa" <aberin@SKALIKMEDtiscali.dk> wrote in message

> Er du sikker på, at du ikke kan undvære de 10 sekunder det tog?

Jeg synes også, at det er irriterende, at der ikke står hvad linket drejer
sig om. Der kommer altså rigtig mange links her på usenet og jeg gider da
ikke se dem alle og slet ikke dem der ikke har interesse. Og det er selvom
jeg altid er online.

Nic

Fra : Toki Lee

Dato : 10-01-04 00:37

"Lasse Hedegaard" skrev:

> Skriv venligst lidt mere - det var en gammel nyhed for mig. Havde jeg
> vidst hvad der var "bag" linket, så havde jeg ikke trykket.

Man kan ikke altid få det hele serveret på et fad. Et tråd er givet og prøv
lige at finde dig frem eller lade være. :)

Hilsener,
Toki

Fra : Georg

Dato : 10-01-04 05:22

Jeg vil gi Lasse ret. Det er nok bedre, at forsyne indlægget med en slags
varedekleration, så man har en formodning om hvad det handler om.

Georg

Fra : Nicolai

Dato : 10-01-04 13:33

http://www.staff.quakenet.org/operator_show.phtml?operid=9