Mislinger :o)
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 09-01-04 18:43

Jeg har opdateret mit album med nye billeder af mislingerne fra 6. december

I er velkomne til at smugkigge i mit album (Nina Sørensen)

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=119&limit_start=0&limit_user=15

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-01-04 15:34

In article <btmp97$nha$1@sunsite.dk>, Nina, Tender Tribes
<nina@knus.dk> wrote:

> Jeg har opdateret mit album med nye billeder af mislingerne fra 6. december

Hej Nina

Jaaee - de er jo ikke blevet grimmere siden sidst
Bedårende små dunbolde! Har du dem i hele huset nu? Og hvad siger
hr. Siam til det??

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 10-01-04 17:05

> [...]
> hr. Siam til det??
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej Ann
Næh ikke grimmere end sidst, men ligeså grimme
De er "afspærret" i halvdelen af mit soveværelse og ud på badeværelset.
Det er de tilfredse med ... endnu *G*
De har lært at spise og bruge kattebakke nu.

Lilla-manden synes de er rigtig sjove. Han har de seneste dage lært dem at
være "heksekatte". Det er SÅ sjovt at se de skøre unger hoppe sidelæns
gennem lokalet med krum ryg. De er virkelig grumme og farlige .. og har slet
ikke styr på motorikken. Sådan render de rundt i nogle timer ... og så går
de omkuld på krøjerkuglepuden

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-01-04 20:03

In article <btp7b0$38q$1@sunsite.dk>, Nina, Tender Tribes
<NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

> Næh ikke grimmere end sidst, men ligeså grimme

*gg*
Årh, de små cremefarvede...

> De er "afspærret" i halvdelen af mit soveværelse og ud på badeværelset.
> Det er de tilfredse med ... endnu *G*
> De har lært at spise og bruge kattebakke nu.

Fint
Du sagde jo at de er fremmelige..

> Lilla-manden synes de er rigtig sjove. Han har de seneste dage lært dem at
> være "heksekatte".

Jamen det lyder da som et stort fremskridt i forhold til "HVÆS! - At I
ved det!" *gg*

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 10-01-04 22:48

> Jamen det lyder da som et stort fremskridt i forhold til "HVÆS! - At I
> ved det!" *gg*
>
> --
Ja da, nu har han jo fundet ud af at de er sjoooooove