Opbevaring af campingvogn nær Aalborg
Fra : Frank Andersen

Dato : 09-01-04 17:35

Hej

Der skulle være nogen som opbevarer campingvogne om vinteren nær Aalborg -
nærmere betegnet i Romdrup, Klarup.

Er der nogen der har et kontaktnummer/navn på vedkommende?

Mvh
Frank

Fra : John

Dato : 09-01-04 22:14

"Frank Andersen" <fa@REMOVEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærmere betegnet i Romdrup, Klarup.
>
> Er der nogen der har et kontaktnummer/navn på vedkommende?

Hej Frank!

Min vogn står på en indhegnet plads ved Møllehallen i Dall. Møllehallen er
lukket nu, men ham der har overtaget bygningerne fortsætter med opbevaring
på indhegnet plads for 500 for et helt år. Man kan få en nøgle til porten
mod et depositum på 100 kr., så man altid kan komme ind. Jeg kan finde navn
og nummer til dig, hvis det har interesse.

Jeg ved, at der er en der opbevarer campingvogne i en hal i nærheden af
Lillevorde. Jeg har en nabo, som har sin vogn der. Jeg kan godt få fat i
adresse/telefonnummer, hvis du hellere vil det.

Venlig hilsen

John

Fra : Frank Andersen

Dato : 11-01-04 10:47

Hej igen

Jeg har fundet ham der opbevarer campingvogne...

Frank

Fra : Bimsenuller

Dato : 01-03-04 09:08

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-03-04 09:14

Bimsenuller wrote:

> [...]

> Jeg ved, at der er en der opbevarer campingvogne i en hal i nærheden
> af Lillevorde. ... Jeg kan godt få fat i adresse/telefonnummer,

Ellers er jeg sikker på at Hans Jørgen på CampingStuff meget gerne vil have
det til sin database over opbevaringssteder! Han kan kontaktes via
http://campingstuff.dk - se mere her:

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=opbevaring

--
Med venlig hilsen,