MS Windows
briani 27239
USB 2.0
Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 09-01-04 16:53

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg prøver.
Jeg har lige installeret et kort til USB 2.0, men efter installationen kan
jeg ikke få enhedshåndteringen under hardware til at vise, at der også
virkelig er installeret 2.0.
Oversigten viser godt nok en udvidelse med et antal hubs og en controller,
men begrebet "2.0" er ikke vist.
Kan jeg så regne med, at installationen er sket som ønsket??
Jeg har testet de installerede porte, som alle viser, at de virker korrekt.

M.v.h.
Erik

---

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-01-04 19:04

Hvis du kører med Windows XP skulle det virke.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 09-01-04 20:30

Erik Kirkeby Rasmussen skrev i en meddelelse...
> [...]
> Kan jeg så regne med, at installationen er sket som ønsket??
> Jeg har testet de installerede porte, som alle viser, at de virker

Der skal vist bare være installeret SP1, så skulle det virke helt normalt under XP.

Fra : Delux

Dato : 09-01-04 22:39

Ja og så ligger der en update hos Micosoft du skal køre

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:NiDLb.69717$jf4.4481499@news000.worldonline.dk...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-04 00:17

In article <3ffece7d$0$202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
erkirkeby@hotmail.com says...

> Jeg har lige installeret et kort til USB 2.0, men efter installationen kan
> jeg ikke få enhedshåndteringen under hardware til at vise, at der også
> virkelig er installeret 2.0.

Enhedshåndteringen viser ikke at det er 2.0 (Win2000).

> Oversigten viser godt nok en udvidelse med et antal hubs og en controller,
> men begrebet "2.0" er ikke vist.

Nej.

> Kan jeg så regne med, at installationen er sket som ønsket??

Ja. En 2.0-controller kan ikke installeres som en 1.1-controller. Det
er enten eller.

> Jeg har testet de installerede porte, som alle viser, at de virker korrekt.

Til lykke

Det har også meget at sige i en tekst-gruppe.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-01-04 01:59

> In article <3ffece7d$0$202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> erkirkeby@hotmail.com says...

> Enhedshåndteringen viser ikke at det er 2.0 (Win2000).

Der er åbenbart forskel. Jeg har 2 pc.er med win xp, henholdsvis med et asus
a7v333 og et ecs k7s5a pro og i begge står der 2 steder under
usbcontrollere, at det er 2.0
Henholdsvis usb 2.0 root hub og via USB 2.0 enhanced host controller.
På begge bundkort er der også usb 1.1, men det står ikke særskilt.

Kurt