gta vice city - rhino og hunter
Fra : Martin Kron

Dato : 09-01-04 15:17

hej

I vil utrolig gerne bede om lidt hjælp.

da jeg har samlet 100 pakker har jeg både fået tank og hunter placeret ved
"army barracks". Hvor er det?

Jeg har prøvet fort baxter air base men de kunne bestemt ikke lide mig men
slog mig ihjel meget hurtigt

så hvad gør jeg?

venlig hilsen m

Fra : René Lønstrup

Dato : 09-01-04 15:37

Martin Kron wrote:
> da jeg har samlet 100 pakker har jeg både fået tank og hunter
> placeret ved "army barracks". Hvor er det?
>
> Jeg har prøvet fort baxter air base men de kunne bestemt ikke lide
> mig men slog mig ihjel meget hurtigt

Ja, de kan ikke li' ubudne gæster..

> så hvad gør jeg?

Får fat i en politi-uniform (findes i omklædningsrummet på politistationen i
Washington Beach), så kan du vade lige ind uden de gør dig noget

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Martin Kron

Dato : 09-01-04 18:55

jeg har prøvet at finde den pågældende uniform men den er der ikke.

skal man have løst en speciel mission for at uniformen er der??

I øvrigt tak for hjælpen

vh m

Fra : René Lønstrup

Dato : 09-01-04 23:43

Martin Kron wrote:
> jeg har prøvet at finde den pågældende uniform men den er der ikke.
>
> skal man have løst en speciel mission for at uniformen er der??

Det kan jeg faktisk ikke huske.. Det er da muligt at man måske skal have
klaret politi-missionerne inden.. (selvom jeg da mener at kunne huske at jeg
klarede dem med Rhino'en engang, så dér måtte jeg jo have haft uniformen.. -
Satans til hukommelse )

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-01-04 01:08

René Lønstrup wrote:
> [...]

Kan ikke huske titlen på missionen, men det er vist en af Vercetti
Estate missionerne. Den hvor du skal have fat i en politibil og to
uniformer for at demontere en bombe i indkøbscenteret.
Eller også er det Malibu missionen hvor du skal have låsesmeden ud af
spjældet.
En af de to ihvertfald :)

> [...]
> klarede dem med Rhino'en engang, så dér måtte jeg jo have haft uniformen.. -

Medmindre du har nappet Rhino'en fra militæret ved en fuld wanted level? :)

Fra : Martin Kron

Dato : 10-01-04 03:48

ok tak for hjælpen
"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> [...]
> spjældet.
> En af de to ihvertfald :)

> Medmindre du har nappet Rhino'en fra militæret ved en fuld wanted level?
:)

Fra : Martin Kron

Dato : 10-01-04 03:49

ok jeg prøver at løse nogle flere missioner

Fra : Simon Nejmann

Dato : 10-01-04 13:54

On Fri, 9 Jan 2004 15:17:28 +0100, "Martin Kron"
<martind09@nybro.k-net.dk> wrote:

> [...]
>"army barracks". Hvor er det?
>
>Jeg har prøvet fort baxter air base men de kunne bestemt ikke lide mig men

Det er Fort Baxter.

Hvis du vil have dine legetøj, så kan du kan gøre forskellige ting.
For at få tanken, så få fat i en bil og kør gennem deres port. Lige ud
er tanken, så bare op til den og hop ind. Nu er du næsten usårlig -
altså sålænge du ikke holder stille og de hiver dig ud - kør, kør, kør
og hvis du er heldig slipper du væk uden for mange stjerner.

Bare pas på at der ikke løber en klump soldater rundt lige inden for
indgangen - deres assault rifles kan hurtigt fjerne en bil.

Hunteren skal man være lidt mere "stealth" agtigt for at få fat på:
Punkt 1) Snup en helikopter og lær at flyve den. Mulige piskeris
locations: Hyman (sp?) Condo, taget af politistationen ved Hy... Condo
og bag Cortez's mansion (C bossen) - Cortez's sea sparrow bliver
forresten unlocked af pakkeindsamlinger, men du har jo alle 100
allerede.
Punkt 2) Flyv om bag Fort Baxter - altså direkte modsat indgangen og
lufthavnen. Du skal/bør komme fra vandsiden, så du ikke spawner for
mange soldater inde i basen.
Punkt 3) Gem dig lidt bag væggen og se om der løber nogen soldater
rundt - du skal ikke flyve over basen, de skyder vist ikke på dig før
du kommer ind i deres luftrum.
Punkt 4) Hvis der ikke er nogen soldater i området mellem væggen og
det næste trådhegn (og helst heller ikke nogen for tæt på hegnet), så
smid din helikopter ind over væggen og land så hurtigt som muligt ved
siden af Hunteren. Hvis der er, så prøv at flyve væk og komme tilbage
igen - bare så langt at de despawner.
Punkt 5) Ud af din helikopter og over i Hunteren. Nu skal du så være
heldig - det tager et stykke tid for Hunteren at komme i luften, og
soldaterne kan nemt skyde den i stykker hvis de var for tæt på da du
hoppede ind. Tip: Hvis de først begynder at skyde lige før du kommer i
luften, så husk på at det bare er lige op og så tilbage, så er der en
mur i mellem jer.

Selvfølgelig, så behøver du ikke længere at gøre nogen af de her
krumspring så snart du får fingre i en politiuniform. Så kan du
spadserer ind på basen og hoppe ind i Hunteren lige foran næsen på
soldaterne, og de vil ikke løfte en finger.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Simon Nejmann

Dato : 10-01-04 14:15

On Sat, 10 Jan 2004 13:54:20 +0100, Simon Nejmann
<snejmann@worldonline.dk> wrote:

>og bag Cortez's mansion (C bossen) - Cortez's sea sparrow bliver
>forresten unlocked af pakkeindsamlinger, men du har jo alle 100
>allerede.

Ok, mindre rettelse. Det er bag Diaz's mansion den der sea sparrow
står. Cortez er jo gutten på båden...

Forresten, er der nogen der har prøvet at lave de der unique jumps i
tanken? Altså med det der skyde bagud trick.
Jeg prøvede lige mine guides igennem og endte på lufthavnspladsen i en
tank, og ville lige for sjov prøve et hop... Jeg fik et insane jump
der var 593 fod (178 meter) langt og 76 fod (23 meter) højt. Meget
mere end jeg nogensinde har fået der med PJC600 motorcyklen!?!

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Martin Kron

Dato : 10-01-04 15:54

ok tak for din hjælp

jeg må enten lave krumspring eller

vente til jeg får politi uniform

jeg er åbenbart ikke nået til den mission endnu. Jeg har trods alt kun
gennemført 22 %.

Fra : Onkel Ond

Dato : 14-01-04 18:26

Martin Kron skrev bl.a.:

> jeg må enten lave krumspring eller
> vente til jeg får politi uniform
>
> jeg er åbenbart ikke nået til den mission endnu. Jeg har trods alt kun
> gennemført 22 %.

Til orientering, så er det en Malibu Club mission, der giver adgang til
uniformen.
Cheers
/Jakob