Madden 2004 Hot Routes?
Fra : Frenjon

Dato : 09-01-04 14:18

Spiller dette fantastiske spil en del for tiden - PC versionen naturligvis
:)

I manualen til spillet står der på side 13:
HOT ROUTES
Hot Routes let you change a receiver's original route at the line of
scrimmage before the ball is snapped.

TO CALL A HOT ROUTE:
1. Before the play begins, press Button 4. Then press the button
corresponding to the receiver whose route you want to change.
2. After selecting the receiver, press the D-Pad ^ to send him on a fly
pattern, press the D-Pad <> for a curl pattern, or press the D-Pad ó to run
an in or out pattern, or press Button 7 or press Button 8 for a left/right
slant pattern.

Er der nogen der kan få ovenstående til at virke?
Jeg kan ikke ændre valg af spiller. Hvis den starter på f.eks. nr 3, så kan
jeg, ligemeget "hvem" jeg trykker på ikke ændre valg..

Jeg benytter en PS2 dual shock controller, som eller fungerer perfekt - også
til playmaker valg..

-Frenjon