Skærme
Fijala 3554
TFT skærm med indbygget DVI indgang
Fra : Mads

Dato : 09-01-04 13:38

Hej

Jeg vil gerne bruge dual monitor. Men min nuværende grafik kort har kun en
analog og en DVI-D udgang (altså ingen sekundær analog).
Derfor skal jeg have en TFT skærm med DVI indgang. Men mange af de normale
(og billige) TFT skærme har kun analog indgang. Så hvilken TFT skærme med
DVI indgang kan anbefales? Til en rimelig penge.

Krav til skræmen:
- 17" eller evt. 15"
- DVI indgang
- Gerne relativt billig

Venlig Hilsen
Mads

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-01-04 13:48

Mads wrote:
> Hej
>
> Jeg vil gerne bruge dual monitor. Men min nuværende grafik kort har
> kun en analog og en DVI-D udgang (altså ingen sekundær analog).

Det samme har mit (Radeon 9600), og jeg har 2 analog skærme. Har du
overvejet blot at købe en adapter? der er en på shg.dk under "kabler"
(VGA - kabler) til 119,-

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Mads

Dato : 09-01-04 14:00

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in message

> Det samme har mit (Radeon 9600), og jeg har 2 analog skærme. Har du
> overvejet blot at købe en adapter? der er en på shg.dk under "kabler"
> (VGA - kabler) til 119,-

Nu har jeg kun DVI-D udgang, og ikke DVI-I. Altså har jeg ikke de 5 analoge
pins som DVI-I indeholder. Den adapter shg sælger, og de adaptere som jeg
har ellers har set, bruger alle DVI-I.

Hilsen
Mads