MS Windows
briani 27239
langsom højreklik og MEGET langsom Word st~
Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 13:08

Hejsa,
Efter at have prøveinstalleret et imageprogram - Neat Image - er min opstart
at Word blevet extrem langsom. Det tager ca 30 sek.
Desuden er højreklik, og feks. delete på en fil, blevet meget langsom om at
åbne en menu.

Jeg har forsøgt at finde Google-hjælp mne uden egentlig held.
Det eneste jeg har kunnet opspore er dette hit i Google:
Operating Systems: Frustratingly slow right click
.... For Right-click being slow on doing on My computer , it is advisable to
stop "windows
image acquisition " service go to start ---> run ---> services.msc ...
www.experts-exchange.com/Operating_Systems/ Q_20824958.html - 79k - Cached -
Similar pages

Desværre kræves betalingsabb. for at læse hele svaret. Men det faktum, at
'image' indgår i svaret gir mig forhåbning om , at det kunne løse mit
problem, hvis jeg kunne se hele svaret, da jeg er overbevidst om, at det er
dette image-program NeatImage der har forårsaget fejlen.

Nogen her i ng der har haft lignende problem og fået det løst (uden
geninstall af mindows) ?

Restore virker ikke i min winxp - selvom det er en ganske ny installation.

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 13:30

Peter Holm wrote:
> [...]
> opstart at Word blevet extrem langsom. Det tager ca 30 sek.
> Desuden er højreklik, og feks. delete på en fil, blevet meget langsom

jeg har nu fundet ud af, at når jeg disabler min Network Connection, så
fungerer alt normalt. Men jeg kan jo ikke leve uden net, så hvor mon fejlen
ligger?

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 13:36

Peter Holm wrote:

> jeg har nu fundet ud af, at når jeg disabler min Network Connection,
> så fungerer alt normalt. Men jeg kan jo ikke leve uden net, så hvor
> [...]

Her er en fyr med tilsvarende problem. Desværre stadig på et site hvor jeg
ikke kan læse eventuelle svar:
http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/Q_20672546.html

Poster også dette i dk.edb.netvaerk

Mvh
Peter

Fra : Bjarnep

Dato : 09-01-04 22:49

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at Word blevet extrem langsom. Det tager ca 30 sek.
> Desuden er højreklik, og feks. delete på en fil, blevet meget langsom om

se her:
http://slashdot.org/article.pl?sid=04/01/08/1849245

Hvis du har Norton kan det hjælpe indtil
Verisign/Norton har fået løst deres problemer
at sætte flueben i disable Nortons styring af
Officepakken
BjarneP
Der selv fik hjælp via dk.edb.sikkerhed

Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 23:13

Bjarnep wrote:
> [...]
>
> Hvis du har Norton kan det hjælpe indtil
> Verisign/Norton har fået løst deres problemer
> at sætte flueben i disable Nortons styring af

fedt - jeg tror skisme både Word og right click virker normalt igen.
1000 Tak
Peter

Fra : Bjarnep

Dato : 09-01-04 23:20

> fedt - jeg tror skisme både Word og right click virker normalt igen.
> 1000 Tak
> Peter
Husk nu at lade Norton styre det igen når de har fået styr på deres
certificering, du er nu uden virus scanner på dokumenter!
e-mail scanneren kører dog stadig
BjarneP

Fra : Peter Holm

Dato : 09-01-04 23:26

> Husk nu at lade Norton styre det igen når de har fået styr på deres
> certificering, du er nu uden virus scanner på dokumenter!
> e-mail scanneren kører dog stadig
> BjarneP

ok, skal jeg nok :)

Mvh
Peter

Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 10-01-04 07:34

Bjarnep <bjarne.pedersen@-fjern-mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis du har Norton kan det hjælpe indtil
> Verisign/Norton har fået løst deres problemer
> at sætte flueben i disable Nortons styring af

Hvor finder du den i NIS 2004?

--

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan