Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D1X
Fra : jhh

Dato : 09-01-04 12:01

Er Nikon D1X på vej ud - Photografica lagerfører det ikke mere?
jens

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 09-01-04 13:42

Prismæssigt så skulle den nye D2 være billigere end D1, så det er nok
grunden til at den bliver sværere og sværere at finde.

Prøv at kontakte importøren, de må kunne svare konkret på spørgsmålet.

Claus Smith

www.pigefotografen.dk
www.claussmith.com

Fra : max

Dato : 09-01-04 14:47

> [...]
> grunden til at den bliver sværere og sværere at finde.
>
> Prøv at kontakte importøren, de må kunne svare konkret på spørgsmålet.

De siger ikke noget.. ))-max-

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 09-01-04 15:28

> De siger ikke noget.. ))-max-

Det er da egentlig dårlig kundeinformation...troede at DFA var bedre end som
så.

Claus Smith

www.pigefotografen.dk
www.claussmith.com

Fra : max

Dato : 09-01-04 15:54

"Claus Smith - Pigefotografen.dk"

> Det er da egentlig dårlig kundeinformation...troede at DFA var bedre end som
> [...]

Hehe - Ja vi burde boykotte dem indtil de overgiver
sig og fortæller on den nye full size D2X.. -max-

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 09-01-04 18:00

> Hehe - Ja vi burde boykotte dem indtil de overgiver
> sig og fortæller on den nye full size D2X.. -max-

Enig.....nægter at bruge min D1 før.....!

Claus Smith

www.pigefotografen.dk
www.claussmith.com

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 09-01-04 18:03

On Fri, 9 Jan 2004 18:00:05 +0100, Claus Smith - Pigefotografen.dk
wrote:

> Enig.....nægter at bruge min D1 før.....!

Så vil jeg da gerne låne det indtil da

--

/Jesper

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 09-01-04 20:39

> Så vil jeg da gerne låne det indtil da

Hehehe....Claus' D1 udlejning :)

Claus Smith

www.pigefotografen.dk
www.claussmith.com

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 10-01-04 00:10

On Fri, 9 Jan 2004 20:39:10 +0100, Claus Smith - Pigefotografen.dk
wrote:

> Hehehe....Claus' D1 udlejning :)

Udlejning? - øv - havde håbet på udlån

Go' weekend!

--

/Jesper

Fra : Anders F

Dato : 10-01-04 01:14

"Jesper Rasmussen" <news1@fuglsang-rasmussen.dk> wrote in message

> Udlejning? - øv - havde håbet på udlån

Nåeh, jeg giver da gerne en kasse øl for at låne året ud...

> Go' weekend!

Lige over!

/A

Fra : Esben Witzel

Dato : 10-01-04 12:33

På DFA prisliste Januar 2004 er D1X stadig med på, så mon ikke de har en
rest de mer end gerne vil sælge, den er dog 2000,- dyere i indkøb end en D2H

/Esben

"Claus Smith - Pigefotografen.dk" <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i
en meddelelse news:3ffea1d9$0$1844$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...