Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Bouncer til Nikon SB 28
Fra : Kim Østrup

Dato : 20-04-01 17:09

Hej alle

Ved nogen hvorhenne man kan købe ovennævnte. Min lokale forhandlerer har
det ikke og Nikon laver ikke selv en bouncer.

Den bouncer jeg har i tankerne er den man ser samtlige pressefotografer
ha´ påmonteret - en lille plastbeholder der passer lige på hovedet af
flashen. Alternativet er vel en refektoroverbygning og det ser
skisme ikke særlig genialt ud (selvom det måtte virke).

Med fotovenlig hilsen

Kim Østrup

Fra : Langgaard

Dato : 20-04-01 19:28

Hej

Bruges de mere ?

Det er længe siden jeg har set dem.

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : Kim Østrup

Dato : 20-04-01 20:54

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xe%D6.553$6l4.11797@news.get2net.dk...
> Hej

Hej Langgaard

> Bruges de mere ?

Ja - hvorfor skulle de ikke det ?

> Det er længe siden jeg har set dem.

Nå! Det kan da undre - ser du da aldrig tv-avis eller
pressefotografer i almindelighed.

> --
> Venlig hilsen
>
> Leif Langgaard

Med fotovenlig hilsen

Kim Østrup.

Fra : "Hans Chr. Sørensen"

Dato : 20-04-01 19:37

Jeg har selv søgt mange steder i Danmark og heller ikke fundet den nogen steder. Men den kan fås hos: http://www.scandinavianphoto.se/

Med venlig hilsen
Hans Chr. Sørensen

homepage: http://www.tune.dk/hcs
homepage: http://www.hcstune.subnet.dk (Billedsiden)

Fra : Kim Østrup

Dato : 20-04-01 20:55

Hej Hans

Tak skal du ha´. Jeg fandt den jeg havde i tankerne Sto-fen Omni Bounce - og så til sølle 260 SKK.

Med fotovenlig hilsen

Kim Østrup.
"Hans Chr. Sørensen" <hcs@tune.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:000601c0c9c8$c1fe8920$041b000a@velo...

Fra : Peter Hyldrup

Dato : 20-04-01 23:35

Hej

Jeg købte et for ca. 1 år siden hos Foto C, men jeg ved ikke om de stadig
har dem.

Peter

Fra : Morten Vinther

Dato : 21-04-01 06:51

hej de har dem hos foto c til ca 250 kr
MVH
Morten Vinther

Fra : Kim Bech Andersen

Dato : 21-04-01 07:02

Hej

Jeg har netop købt en Sto-Fen; Omni Bounce til min SB-28. (Lille
plastbeholder)

Den kan både købes i Sverige (http://www.scandinavianphoto.se/) og fra
Jessop i England.

Jeg valgte Sverige fordi den var lagervare og kom efter 3 dage.

Den koster 260 sek.

Men med levering (efterkrav) landede prisen på 450 Dkr.

mvh

Kim Andersen

Fra : Morten Rosenmeier

Dato : 23-04-01 23:25

Jeg har købt min i Photografica i Skindergade i Kbh.

Vh.

M.R.

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 24-04-01 19:11