dropdown menu i centreret tabel
Fra : Gitch

Dato : 09-01-04 10:43

Hej, jeg har søgt længe nu, men uden held - derfor denne post!

Jeg vil gerne lave en dropdown menu i en centreret tabel i
Dreamweaver.
En dropdowm menu som folder sig ud når musen blot køres henover.
Kan nogen hjælpe med en step-by-step forklaring?!?!?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lobais

Dato : 09-01-04 11:27

Fri, 09 Jan 2004 09:42:59 +0000. skrev Gitch:

> [...]
> En dropdowm menu som folder sig ud når musen blot køres henover.
> Kan nogen hjælpe med en step-by-step forklaring?!?!?

Den bedste måde er http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/menus/demo.html
den virker bare ikke i IE

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Tine Müller

Dato : 09-01-04 12:49

"Gitch" skrev
> [...]
> En dropdowm menu som folder sig ud når musen blot køres henover.
> Kan nogen hjælpe med en step-by-step forklaring?!?!?

Du kan sikkert finde hjælp her
http://www.projectseven.com/extensions/index.htm samt alt muligt andet til
Dreamweaver.

KH