Sidste nyt om Dualsim
Fra : Henning Lund

Dato : 09-01-04 08:32

http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=27112
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Grev Dracula

Dato : 09-01-04 20:16

Det lykkedes mig i dag efter flere forgæves forsøg at få fat i et
levende menneske på deres telefonnummer, og denne person sagde at
firmaet var gået konkurs.

On Fri, 9 Jan 2004 08:32:15 +0100, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> got up, slammed his beer jug into the
table and hollered:

Fra : Oros

Dato : 09-01-04 21:02

Grev Dracula satte sig ved tastaturet og griflede følgende indlæg:
9avtvvsq7uq9rik5ob6rq755f7ps5p8ggu@4ax.com
Som hermed besvares:

> Det lykkedes mig i dag efter flere forgæves forsøg at få fat i et
> levende menneske på deres telefonnummer, og denne person sagde at
> firmaet var gået konkurs.

Ja så kan man undre sig lidt ik? Firmaet skylder penge til højre og venstre
for reklame, telefon og leverandører. X antal personer har betalt og enten
ikke fået noget eller fået noget forkert. Penge tilbage har de
tilsyneladende ihvertfald ikke fået. Mon der sidder en et sted og mæsker sig
i cocktails et varmt sted? :D

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Grev Dracula

Dato : 09-01-04 21:38

Ja, man burde vel egentlig kunne anmelde folkene bag firmaet for
bedrageri. De har annonceret med varer, de ikke havde på lager og ikka
havde til hensigt at levere.

Jeg har f.eks. ikke høret om en eneste, der har modtaget den
Simdoctor, de havde bestilt, og på trods af at man for en sikkerheds
skyld har bestilt pr. efterkrav, for ikke at betale for noget, der
evt. ikke blev leveret, er man blevet snydt alligevel.

Dualsim-folkene har i stedet blot smidt et eller andet tilfældigt fra
lageret i pakken og sendt det. Modtageren betaler så for pakken i den
tro, at det er de bestilte varer der ankommer, men når pakke åbnes
står man med en voicechanger, i stedet for den betilte simdoctor.

Det har jeg i hvert fald hørt flere eksempler på

On Fri, 9 Jan 2004 21:01:47 +0100, "Oros"
<dkaduglemme@idinedroemme.sut> got up, slammed his beer jug into the

Fra : Oros

Dato : 09-01-04 23:19

Grev Dracula satte sig ved tastaturet og griflede følgende indlæg, med
blodet dryppende fra hjørnetænderne efter at have suget skaberen af
dualsim.dk tør:
5d3uvv0hpjjmi974vr86ahck8qup4t5ivj@4ax.com
Som hermed besvares:

> On Fri, 9 Jan 2004 21:01:47 +0100, "Oros"
> <dkaduglemme@idinedroemme.sut> got up, slammed his beer jug into the
> table and hollered:

Det kunne ikke have været udtrykt bedre!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-01-04 01:11

On Fri, 09 Jan 2004 20:15:52 +0100, Grev Dracula <alpha@praxinfo.dk>
wrote:

>Det lykkedes mig i dag efter flere forgæves forsøg at få fat i et
>levende menneske på deres telefonnummer, og denne person sagde at
>firmaet var gået konkurs.

Gad vide om man skulle taqe til Hellerup og besøge deeres domicil?,
eller bare finde Tommy Petersen/Pedersen og fortælle ham at han har at
give en de penge man har betalt elelr ogsp anklage ham for bedrageri.
har jeg ikke hørt fra dem på mandag sp går jeg til Forbrugerstyrelsen.
Flemming Jacobsen

Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 11-01-04 10:50

> [...]
> give en de penge man har betalt elelr ogsp anklage ham for bedrageri.
> har jeg ikke hørt fra dem på mandag sp går jeg til Forbrugerstyrelsen.

Hvis du har betalt med dankort kan du jo gøre en indsigelse med trækningen
fra din konto så får du pengene tilbage.

- Kristian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-01-04 13:01

On Sun, 11 Jan 2004 10:49:45 +0100, "Kristian Ørmen Pedersen"
<koep@koep.net> wrote:

>Hvis du har betalt med dankort kan du jo gøre en indsigelse med trækningen
>fra din konto så får du pengene tilbage.

Jeg har jo modtaget min vare, så nej det kan jeg ikke. Og bestilte det
desuden pr efterkrav.
Flemming Jacobsen

Fra : Allan Olesen

Dato : 11-01-04 15:24

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Jeg har jo modtaget min vare, så nej det kan jeg ikke. Og bestilte det
>desuden pr efterkrav.

Hvad modtog du så?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-01-04 00:39

On Sun, 11 Jan 2004 15:23:46 +0100, Allan Olesen <asdfgerw@c.dk> wrote:

>Hvad modtog du så?

Bestilte en "dualSim" og modtog også en DualSim, men produktet lever
ikke op til de forventninger som Firmaet DualSim stifter i deres
produkt.
Flemming Jacobsen

Fra : Allan Olesen

Dato : 12-01-04 20:15

> [...]

>Bestilte en "dualSim" og modtog også en DualSim, men produktet lever
>ikke op til de forventninger som Firmaet DualSim stifter i deres

Ok. Jeg har bare hørt historier om folk, der modtog en kasse fra
dualsim med et eller andet tilfældigt i, så den ikke umiddelbart
føltes tom.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-01-04 23:42

On Mon, 12 Jan 2004 20:15:05 +0100, Allan Olesen <asdfgerw@c.dk> wrote:

>Ok. Jeg har bare hørt historier om folk, der modtog en kasse fra
>dualsim med et eller andet tilfældigt i, så den ikke umiddelbart
>føltes tom.

De episoder du mindes at huske noget om vedrører deres såkaldte
SimDoktor. Men da jeg ikke har hørt fra DualSim overhovedet har jeg
tænkt mig at kontake forbrugerklagenævnet og oprette en klage imod dem.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-01-04 01:11