WYSIWYG i Notesblok
Fra : Pc72

Dato : 09-01-04 08:25

Hvorfor er der saa faa, som skriver overskueligt HTML? Godt HTML
kendetegnes ved, at det er skrevet saa overskueligt, at man med
det samme (selv i Notesblok, min Favorit) kan se, hvorledes Siden
vil tage sig ud paa Skærmen. Det vil indfatte Indents anbragt de
rigtige Steder, saavel som overskuelige Koder og korte Scripts.

En rigtig Script skal selvfølgelig ikke fylde mere end højst to
Linier, da man sagtens kan faae Plads til de nødtørftige Koder
uden for meget Mas. Ikke ret længe siden, har jeg haft den
tvivlsomme Ære at se en Krabat af et Script paa knap tre Dusin
Linier, som sagtens kunde været skrevet i een enkelt Linie! Man
skal ej gaae langt for at kunde presse store Koder sammen til
smaa. Man skal bare kunde det paagældende Sprog.

Ved fælles Hjælp, vilde vi kunde opnaae, hvad der kan benævnes
PERFEKT HTML. Og opnaar vi dette, er vi godt paa Vej til at
blive Guruer i Sproget.

Er der flere der ude, som har noget paa Hjerte, hvad dette
angaar? Eller kunde I tænke Jer at være med til at revolutionere
HTML-Kodningen? Jeg gaaer ingen Steder...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 09-01-04 10:02

Ludvig Holberg er død. Pc72 længe leve. (Udråbt mod nord)
Ludvig Holberg er død. Pc72 længe leve. (Udråbt mod øst)
Ludvig Holberg er død. Pc72 længe leve. (Udråbt mod syd)
Ludvig Holberg er død. Pc72 længe leve. (Udråbt mod vest)

Fra : No1

Dato : 09-01-04 11:53

hehe

Fra : jopa

Dato : 09-01-04 11:18

Pc72 <pc72@narod.ru> skrev bla:en masse om html som er fraklippet
> Er der flere der ude, som har noget paa Hjerte, hvad dette
> angaar? Eller kunde I tænke Jer at være med til at revolutionere
> HTML-Kodningen? Jeg gaaer ingen Steder...

Hvordan skulle man forholde sig til alt det du skriver uden at du signerer.
Jeg kan ikke

--
Mvh. John www.web-templates.dk
www.johns-web.dk www.jp-web.dk

Fra : Lobais

Dato : 09-01-04 11:46

Fri, 09 Jan 2004 07:25:19 +0000. skrev Pc72:

> (selv i Notesblok, min Favorit)
Den findes bare ikke til Linux ;(

> Ved fælles Hjælp, vilde vi kunde opnaae, hvad der kan benævnes
> PERFEKT HTML. Og opnaar vi dette, er vi godt paa Vej til at
Skal vi sige perfekt xhtml+css?

> Er der flere der ude, som har noget paa Hjerte, hvad dette
> angaar? Eller kunde I tænke Jer at være med til at revolutionere
> HTML-Kodningen? Jeg gaaer ingen Steder...
Hvordan er det du vil revolutionere HTML-Kodningen? For det er vel ikke
noget med løbesedler?

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-01-04 13:33

Lobais skrev:

>Hvordan er det du vil revolutionere HTML-Kodningen? For det er vel ikke
>noget med løbesedler?

Umuligt. Han vil jo ikke gå nogen steder.

--
Bertel