hvornår for man sit modem? (mobilix)
Fra : Thomas

Dato : 21-04-01 02:57

Hey Ng.
Jeg har lige fået et brev ind af døren hvori der står at jeg får mit modem
en uge før den 23/4. Hmm det var da i mandags var det ik? Hvornår har i
andre der har fået adsl fra mobilix fået jeres modems.
Mvh Thomas

Fra : Christen Stephansen

Dato : 20-04-01 18:01

Du skal vist lige have sat klokken korrekt.

/Christen Stephansen

Fra : Thomas

Dato : 21-04-01 03:19

det går da rigtigt . men det gør dit ik :)

Fra : SirWheels©

Dato : 20-04-01 18:25

> det går da rigtigt . men det gør dit ik :)
Øhm, nej. Det er den 20. april 2001 - klokken ifølge mit ur og DR1 er 19.24

--
Regards/Hilsen
SirWheels©

Fra : Thomas

Dato : 21-04-01 03:28

Hmm den må mobilix sku stå for regning for. Men i må sku undskylde hvis den
sir en forkert tid.
Mvh Thomas

Fra : Christen Stephansen

Dato : 20-04-01 18:24

> det går da rigtigt . men det gør dit ik :)

Jo da, mit virker fint. Det synkroniserer med TDC's time-server. Men når din
besked når frem til news.inet.tele.dk siger datoen (for det indlæg jeg
svarer på nu) 21-04-2001 04:19

Hvor fejlen så ligger skal jeg da ikke med garanti kunne svare på ...

/Christen Stephansen

Fra : Thomas

Dato : 21-04-01 03:29

hehehe. min newsreader sir at jeres indlæg kommer kl 10.23 :))) hehehe
Mvh Thomas

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-04-01 18:48

On 21 apr 2001 Thomas uttered some barely human sounds which I was able to
translate into <Da_D6.84$0H1.50200613@news.mobilixnet.dk>:

>det går da rigtigt . men det gør dit ik :)

Din tidszone er forkert indstillet. Den står til GMT -07:00. Den skal stå
til GMT +02:00

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-01 18:53

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

> Din tidszone er forkert indstillet. Den står til GMT -07:00. Den skal
stå
> til GMT +02:00

Øhh,, er det vist ikke +01:00

Det har jeg sat mit ur til...

Der står nemlig: [GMT +01:00) København, stockholm, Oslo, Madrid, Paris

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-04-01 19:01

On 20 apr 2001 Bjarke Hansen uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <9bpsvu$1ed$1@news.inet.tele.dk>:

>Øhh,, er det vist ikke +01:00

Når det er sommertid, er det GMT +02:00

Prøv at kigge i headeren på dit eget indlæg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-01 19:09

> On 20 apr 2001 Bjarke Hansen uttered some barely human sounds which I
was

> Når det er sommertid, er det GMT +02:00
>
> Prøv at kigge i headeren på dit eget indlæg

ja, men den skal jo stadig stilles til +01:00 Hvor så sommertiden
indstilles... Så vil computeren jo automatisk rykke en time tilbage, når
det blvier normaltid igen.

Fra : Thomas Ehler

Dato : 20-04-01 20:10

Interessant, interessant så fik vi jo den klaret ...Lars fik jo ret.

Men eh, hvad med det der modem!!! Thomas spurgte jo egentlig om hvor lang
tid før han kunne forvente at modtage det???

Til Thomas

Et par hverdage før, dvs i dag d. 20/4!!!, ville jeg ringe til Mobilix
80404040, 4, 4 og checke en gang. De har allerede over 300 kunder på ( på 14
dage) og har over 5000 bestillinger så det kniber vist lidt med at følge
med. I hvert tilfælde er de nede på først at levere udstyret et par dage før
konverteringen.

MVH
THE

- Og alle jer der så bare MÅ fyre et eller andet af som f.eks. "Forkert
gruppe", "Ring til Mobilix" ell. lignende. Lad dog være.

Fra : Bent skohorn

Dato : 20-04-01 22:31

> [...]
>
> - Og alle jer der så bare MÅ fyre et eller andet af som f.eks. "Forkert
> gruppe", "Ring til Mobilix" ell. lignende. Lad dog være.

Usenet er vist ikke beregnet til folk der er for dovne eller menneskesky til
at tage telefonen. mindst 30% af indlæggene i denne gruppe kunne skæres væk
hvis folk gad gøre en _smule_ fodarbejde først.

sjobarh

Fra : Thomas

Dato : 21-04-01 22:54

hey Sjobarh.
Jeg har prøvet at ringe til mobilix og deres telefon system siger allerede
når man ringer at der er en kæmpe kø foran en selv :( og så tænkte jeg at
der måske var nogen derude som vidste hvor lang tid det ville tage.
Mvh Thomas
Ps. Du har ret i det med fodarbejdet. :)

Fra : Thomas

Dato : 21-04-01 05:38

ahh det må i sku undskylde...jeg vidste ikke at det betød noget
( PINLIGT!!!
Mvh thomas

Fra : lhs

Dato : 20-04-01 20:28

Hej Thomas

jeg gider (næsten ikke) at kommentere din tidsregning....

men jeg fik mit modem på dagen jeg konverterede - jeg måtte selv hente det
hos fragtfirmaet, men min konvertering skete først tre kalenderdage efter
konverterings tidpunkt.. med møje og besvær.
jeg konverterede fra isdn og havde kun delvis telefon i 5 dage (nogle dage
virkede telefonen ikke og nogle dage kunne jeg kun ringe ud.)

men nu køre det hu hej..

lhs

Fra : JESPER

Dato : 21-04-01 10:30

Hej Thomas
For lige at vende tilbage til dit spørgsmål, så er jeg selv i den
(u)lykkelige situation at min Mobilix også bliver oprettet på mandag....
Hos Mobilix siger de at modem + ting og sager bliver leveret med Pakketrans
samme dag - Fin service og sur røv hvis man ikke er hjemme når de kommer...

Mange hilsner
Jesper

Fra : Thomas

Dato : 22-04-01 19:13

Hey Jesper.
Kan du huske hvornår det er at pakketrans kommer på dagen? det er sku lidt
nederen at man skal på arbejde :(
Mvh Thomas

Fra : lhs

Dato : 21-04-01 19:46

Hej

pakketrans kom til min bopæl kl. 7.50 jfr. nota, jeg tager på arbejde kl
7.00 så jeg er jo ikke hjemme. Men deres kontor (i odense har åben til kl.
17.00 på hverdage og jeg kunne hente det selv sammen eftermiddag ) så no
problemos, man bliver højest en dag forsinket. Noget andet er om Mobilix har
konverteret dig samme dag....

pøj pøj i djuglen

lhs

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-04-01 18:54

On Sun, 22 Apr 2001 20:13:03 +0200, "Thomas"
<thomasrichter@wanadoo.dk> wrote:

>Kan du huske hvornår det er at pakketrans kommer på dagen? det er sku lidt
>nederen at man skal på arbejde :(

De starter på deres tur om morgen, og slutter hen på eftermidagen.
Hvis du bor så det kan lade sig gøre, så skriv en sedel og sæt på
døren, om at han må stille parken hvor du nu mener at det er
forsvarligt, du skal bare være opmærksom på at du overtager ansvaret
for hvis der er nogen der stjæler pakken.
Husk for en ordenskyld at underskrive.