Ordbog i Nokia 6100 - hvad sker der?
Fra : Belial

Dato : 08-01-04 23:43

Ville lige høre, om der er andre som har de samme problemer som jeg. I min
Nokia 6100 tilføjer jeg ofte ord til ordbogen, og jeg har gang på gang
måttet konstatere, at de ord jeg har indtastet senere enten bliver slettet
eller bliver overskrevet, og det er mildest talt irriterende. Er der andre
der har haft lignende problemer og evt. har et løsningsforslag?

Fra : Sabine Ernst

Dato : 09-01-04 18:28

Der kan kun være et bestemt antal ekstra ord i ordbogen, og når man så
gemmer flere, bliver de første overskrevet....Alt i alt bliver det faktisk
nemmere og skrive uden ordbog, så slipper man også for at sende beskeder,
der ikke giver mening, afsted....