God biograf i Ålborg
Fra : Hey Hey

Dato : 08-01-04 22:57

Nogen gode biografer i Ålborg?
Jeg skal ind og se LOTR:ROTK med en kammerat, og ville lige høre, hvilken
biograf i Ålborg i kan anbefale.

vh

Lasse

Fra : Michael A

Dato : 08-01-04 23:11

"Hey Hey" <not@real.de> skrev i en meddelelse
> Nogen gode biografer i Ålborg?
> Jeg skal ind og se LOTR:ROTK med en kammerat, og ville lige høre, hvilken
> biograf i Ålborg i kan anbefale.

Bio5 er vel den bedste, men du vil nok blive lidt skuffet..

Mvh Michael

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 09-01-04 00:07

> Bio5 er vel den bedste, men du vil nok blive lidt skuffet..

Skuffet er nok ikke den rette betegnelse...
Var inde at se LOTR:ROTK i Scala Bio i dag, og gud hvor var det en flad
fornemmelse (altså pga. biografen)!

Fra : Søren R

Dato : 09-01-04 09:23

On Thu, 8 Jan 2004 23:10:35 +0100, "Michael A"
<MichaelandersenI@hotmail.com> wrote:

>"Hey Hey" <not@real.de> skrev i en meddelelse
>
>Bio5 er vel den bedste, men du vil nok blive lidt skuffet..

OK?!?

Jeg ville til enhvert tid vælge Scala frem for Bio 5, men ingen af dem
er imponerende.

Fortsæt til Hjørring, eller vent til marts, så får Aalborg en rigtig
god biograf
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Martin Andersen

Dato : 09-01-04 19:39

> Bio5 er vel den bedste, men du vil nok blive lidt skuffet..

Vrøvl. Sal 1 i Scala er den indtil videre bedste.

Glæder mig fandeme til Kennedy Arkadens biografcenter bliver færdig.

Mvh

Martin

Fra : flemsus

Dato : 10-01-04 12:22

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message

> Vrøvl. Sal 1 i Scala er den indtil videre bedste.
>
> Glæder mig fandeme til Kennedy Arkadens biografcenter bliver færdig.
>
> Mvh
>
> Martin

Du har da ikke været i Astoria kan jeg høre.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-01-04 17:35

"Michael A" <MichaelandersenI@hotmail.com> wrote in message
> "Hey Hey" <not@real.de> skrev i en meddelelse
>
> Bio5 er vel den bedste, men du vil nok blive lidt skuffet..

Kør til Hjørring - der er en fremragende biograf.
Hjørring Biocenter - du kan bestille billetter over nettet.

vh
Jan

Fra : Mithril

Dato : 09-01-04 03:08

"Hey Hey" <not@real.de> wrote in message
> Nogen gode biografer i Ålborg?
> Jeg skal ind og se LOTR:ROTK med en kammerat, og ville lige høre, hvilken
> biograf i Ålborg i kan anbefale.

Drop Ålborg, og tag toget til Århus, her har vi 2 kanon biografer; CinemaxX
og CineCity

Fra : Hey Hey

Dato : 09-01-04 16:59

"Mithril" <na@nospam.com> wrote in

> "Hey Hey" <not@real.de> wrote in message
>
> Drop Ålborg, og tag toget til Århus, her har vi 2 kanon biografer;
> CinemaxX og CineCity

Jeg bor i Århus, så det ville nok være lidt tåbeligt, men nu forholder det
sig sådan, at jeg er nød til at se den i Ålborg.

venlig hilsen

Lasse

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 09-01-04 11:00

"Hey Hey" <not@real.de> skrev i en meddelelse

> Nogen gode biografer i Ålborg?
> Jeg skal ind og se LOTR:ROTK med en kammerat, og ville lige høre, hvilken
> biograf i Ålborg i kan anbefale.

Gå altid i Astoria - de har fantastiske stole og masser af benplads.

Lyden og lærredet er osse bedst i Astoria - jeg så ROTK derinde.

Bio 5 er biografen for pøblen - alle os andre går i Astoria.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 10-01-04 15:18

"Hey Hey" skrev i en meddelelse

> Nogen gode biografer i Ålborg?

Nej. Biograferne i Aalborg har længe været en skændsel. Og man kan ikke
engang bestille billetter uden for åbningstiderne i biografen, som ofte er
ret sent, og tilmed kan du ikke bestille centralt, som man ellers har kunnet
i de fleste andre byer i årevis.... Aalborg.... suk....

Men der åbner i løbet af foråret nye biorgraer i Kennedy arkaden. Hvis du
vil have biografoplevelser så skal du til Århus.... eller vente til
Kenndyarkaden åbner.

Kåre