snnnft og hjælp - stor hankattekilling på ~
Fra : Nynne Hansen

Dato : 08-01-04 21:57

Hej Gruppe.

Findus på 8 mdr er blevet kønsmoden, og har i den anledning ikke været
hjemme overhovedet siden søndag aften - skal vi være bekymrede? Han er
ellers en meget hjemme-putte-hygge-spise-agtig kat.

Vi skulle netop til at bestille tid til den store tur hos dyrlægen med
øretatoo, vaccination og kastration. Vi har ventet så længe, fordi da vi fik
ham i september sidste år var han totalt afpillet og ormeplaget - så han
skulle have tid til at komme sig helt.

Æv! Vi har besluttet at give ham til på søndag - så hænger vi opslag op
rundt omkring!

Her er så stille - selv Rikke og Ronja tøserne keder sig lidt...ingen til at
jagte dem rundt i huset.

Mvh Nynne og Michae
og Ronja og Rikke

--

Namasté - I bow to the divine in you.
FJERN DETved privat svar

Fra : Bente Jepsen

Dato : 08-01-04 23:23

"Nynne Hansen" <nynnesenFJERN@DETpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle have tid til at komme sig helt.
>
> Æv! Vi har besluttet at give ham til på søndag - så hænger vi opslag op

Øv da, hvor surt.
I skal nu ikke give op endnu, men jeg ville da få hængt efterlysninger op af
han allerede nu.

Pøj, pøj for at han dukker op lige om lidt.

Mange hilsner
Bente

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 08-01-04 23:59

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ffdd83d$0$25800$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> [...]
af
> han allerede nu.
>
> Pøj, pøj for at han dukker op lige om lidt.

Den skal nok dukke op igen mine forældres (nu en ældre kat på 10 år vil
jeg tro) har ofte fra den fik lov at komme ud (ca 1år var den) væk i op
til 3 mdr hvor vi ikke så noget til den ok den var nogen gange hjemme forbi
om natten (vi har katte/hundelem) har vi kunnet se på madskål og kattebakken