MS Windows
briani 27239
Manglende filer ved opstart af win98 se ef~
Fra : Jakob

Dato : 08-01-04 21:24

Jeg har smidt et netkort i en gammel maskine med win98 se. Der var nogle
problemer med installering af driver der gjorde at jeg blev nødt til at
afbryde driver installeringen. Nu har jeg fået netkortet til at virke,
men så er den gal med win98....

Når jeg starter op skrives der en masse på skærmen om at der mangler
filer, det drejer sig om vnetsup.vxd, vredir.vxd og dfs.vxd. Når jeg
trykker på en tast for at komme videre starter windows op efter et
stykke tid, men så er der endnu en advarsel på skærmen om at "unable to
load the dynamic library msnp32.dll"

Derefter starter systemet op og fungerer. Men hvordan kommer jeg af med
de irreterende fejlmeddelelser. Kan det evt lade sig gøre at lave en
reparetions installering uden at programmer og dokumenter bliver
fjernet/overskrevet ???

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 08-01-04 22:37

> afbryde driver installeringen. Nu har jeg fået netkortet til at virke,
> men så er den gal med win98....

Problemet løste sig selv ved at jeg kørte en netværksdiskette fra en
winxp maskine på win98 !!!