Sæder fra S4 til A4
Fra : Ib N.

Dato : 08-01-04 20:14

Vil folk i denne gruppe mene at 2 forsæder fra en Audi S4 (1998) kan sættes
i en Audi A4 (1996), uden man skal til at tilpasse dem?

Ib Nielsen

Ved henvendelse på e-mail bedes du fjerne de 3 '_' i e-mail adressen

Fra : Mikael Andresen

Dato : 08-01-04 20:59

det skulle man mene da det formentligt er ens opbygning, kun forskelligt
udseende....

Mvh. mikael

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 21:27

"Ib N." <i_b_n@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Vil folk i denne gruppe mene at 2 forsæder fra en Audi S4 (1998) kan
sættes
> i en Audi A4 (1996), uden man skal til at tilpasse dem?

Jep.

Jeg går ud fra at vi taler om 8D modellen, ikke den nye 8E.

Ifølge Recaro der laver sædet, er det brugt i både A4 (ekstra udstyr) og S4.
Recaro's konsol guide siger heller ikke noget om at der en anderledes sæde
konsol i S4 eller RS4.

Jeg mener at det er det samme sæde der er i S3 og sådant et ved jeg positivt
kan sidde i Golf IV og A4 uden ændringer.

Så jeg tror det vil virke.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk