Dårlig taber, eller ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 08-01-04 19:50

Hej i gruppen

Nu er jeg ved at få vabler på nallerne på grund af N4S_U. Jeg er nået godt
langt, jeg mener jeg har nuppet 82 baner ud af 111, men nu kan jeg ikke
komme videre, lige meget hvad jeg griber og gør i, så kan jeg ikke komme
videre. Jeg har selvfølgelig tunet og lavet alt muligt andet, jeg har
forsøgt mig med de mange forskellige biler jeg har i garagen, men lige fedt
hjælper det. Ud over at øvelse gør mester, hvad kan jeg ellers give mig til
for at komme videre ?

Kim Larsen

Fra : Casper Bang

Dato : 08-01-04 19:54

> [...]
fedt
> hjælper det. Ud over at øvelse gør mester, hvad kan jeg ellers give mig

spiller du den bane på easy? Prøv den på medium i stedet.. det bliver den
nemmere af (en bug). Hjalp mig ved en bane i det område (ved ikke om det er
den samme)

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-01-04 21:42

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemmere af (en bug). Hjalp mig ved en bane i det område (ved ikke om det

Det må jeg prøve, jeg spiller nemlig på easy.
Jeg vil prøve at beskrive banen. Man starter op ad bakke, så kommer man til
et sving til venstre hvor man så skal over en bro der er åben, så et
højresving ned gennem china town, til venstre og til højre og så op ad
bakke, ja så kommer der ellers en masse andet, men banen starter som
beskrevet.

Kim Larsen

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-04 10:57

> [...]
> højresving ned gennem china town, til venstre og til højre og så op ad
> bakke, ja så kommer der ellers en masse andet, men banen starter som

njaa, kan ikke lige huske banen... men som sagt, prøv på medium (måske endda
hard) og se om det ikke bliver nemmere.

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-04 12:03

> til
>
> njaa, kan ikke lige huske banen... men som sagt, prøv på medium (måske
endda
> hard) og se om det ikke bliver nemmere.

Nu fik jeg tæsket banen igennem nogle hundrede gange til, både på hard,
medium og easy, men det var på easy jeg kom igennem, så nu racer det der ud
af igen.

Kim Larsen

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-04 12:24

> Nu fik jeg tæsket banen igennem nogle hundrede gange til, både på hard,
> medium og easy, men det var på easy jeg kom igennem, så nu racer det der
ud
> af igen.

Godt nok så :)
Men husk hvis du sidder fast - der er en bane med en bug hvor den er nærmest
umulig på easy :p

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 09-01-04 12:29

> [...]
> højresving ned gennem china town, til venstre og til højre og så op ad
> bakke, ja så kommer der ellers en masse andet, men banen starter som

Den bane kom jeg igennem på medium, jeg ved ikke om det er nemmere, men
ihvertfald hjælper det bare at prøve igen og igen og igen og igen....

Det er kedeligt men belønningen kommer før eller siden.
Husk at gemme din nitro til allersidst, der får du hårdest brug for den!!

Held og lykke

Rasmus

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-04 17:14

> [...]
>
> Det er kedeligt men belønningen kommer før eller siden.
> Husk at gemme din nitro til allersidst, der får du hårdest brug for den!!

Nu du skriver nitro (Nos) så bruger jeg det faktisk slet ikke, for lige så
snart jeg trykker på knappen til det, så gør de andre det samme, jeg
indhenter dem i hvert tilfælde ikke, afstanden er den samme, og så er det
ligegyldigt om de er midt i et sving eller ej, og det syntes jeg er ret
skummelt.
Men nu er jeg så kommet til en anden bane, den er ikke ret svær at køre, men
jeg bliver højst nr. to, og det er lige meget om det er på den ene eller
anden sværhedsgrad eller hvilken bil jeg vælger. Jeg har kørt det meste af
dagen, men nr. to er det bedste jeg har opnået, så der bliver noget at se
til.
Er der i øvrigt nogen der har gennemført spillet ?

Kim Larsen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 09-01-04 22:53

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til.
> Er der i øvrigt nogen der har gennemført spillet ?

Det er muligt, men min erfaring er at det lige giver det lille tempo-boost
der er brug for når du ligger på de sidste meter med din nærmeste forfølger
0.10 sekunder bag dig. Midt i banen, har den ingen speciel virkning, da der
kan komme et uheld lige efter hvor du taber det dobbelte af hvad du har
inhentet.
Blot min erfaring.

Stadig;
Held og lykke ;)

Rasmus

Fra : JN

Dato : 10-01-04 19:00

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> til.
> Er der i øvrigt nogen der har gennemført spillet ?

jeg har gennemført spillet. den bane som du beskriver gav mig også problemer
men jeg fik den gennemført i en golf gti. det irriterende ved spillet er at
lige meget hvor godt man kører følger modstanderne dig og overhaler dig i
sidste runde med overmenneskelig kørsel - samtidig kører modstanderne
utroligt langsomt hvis man selv kører galt så det kun er de 2 sidste runder
som afgører om man vinder...
nitroen er meget nyttig til at få et ekstra boost til sidst eller til at
rette sving af med :)

Fra : moso97ad

Dato : 08-01-04 21:38

> [...]
fedt
> hjælper det. Ud over at øvelse gør mester, hvad kan jeg ellers give mig

Jeg mener også, at jeg havde store problemer med en bane i 80'erne. Jeg blev
dog ved og ved på hard, og til sidst vandt jeg løbet. Derefter synes jeg
niveauet falder drastisk, og går nærmest hen og bliver let på niveauet hard.

Mvh.
Morten

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-01-04 14:25

> [...]
fedt
> hjælper det. Ud over at øvelse gør mester, hvad kan jeg ellers give mig

Er der nogen der har hentet og prøvet den opdatering/patch der er kommet, så
kan jeg sige, hent det, nu skal man ikke skifte sprog, og der er en masse
andet der er blevet rettet til, så nu har jeg gennemført spillet
Den fylder ca. 11 Mb. men jeg kunne ikke få den hjem via spillet, så jeg har
hentet den fra en side som havde den. Jeg har selvfølgelig glemt hvor siden
var, men den er der et sted der ude

Kim Larsen